اخبار داغ

جانشین فرماندهی در ستاد اقشار بسیج کرمان مطرح کرد؛

اجرای پویش "نذر خون" به منظور حمایت از بیماران نیازمند به فرآورده‌های خونی

اجرای پویش "نذر خون" به منظور حمایت از بیماران نیازمند به فرآورده‌های خونی
حجت الله پاداش گفت: در پویش نذر خون بسیجیان برای کمک به فعالان سازمان انتقال خون و دانشگاه علوم پزشکی به ویژه در شرایط کرونایی که افراد زیادی نیازمند دریافت خون و پلاسما هستند، وارد عمل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الله پاداش، جانشین فرماندهی در ستاد اقشار و متخصصین بسیج کرمان در ارتباط با اجرای پویش نذر خون در کرمان به خبرنگار راه آرمان گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا به کشور و همه گیری عظیمی که ایجاد شده، مجموعه ای از فعالیت ها برای کمک به دولت در راستای کنترل این ویروس و حمایت از دستگاه هایی که در این امر دخیل هستند، انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: در ارتباط با رزمایش کمک های مومنانه که با دستور رهبر معظم انقلاب آغاز شد، به ویژه در بحث تهیه بسته های حمایتی و معیشتی به خانوارهای آسیب دیده از شیوع کرونا سپاه و بسیج اقدامات بسیار خوبی انجام دادند.

,

جانشین فرماندهی در ستاد اقشار و متخصصین بسیج کرمان مطرح کرد: در این راستا تقویمی توسط سازمان بسیج در تهران، در ادامه تهیه بسته های معیشتی و حمایتی، اقدامات دیگری همچون اختصاص وام های معیشتی، اشتغال زایی، تهیه جهیزیه و تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت طرح ریزی و انجام شده است.

,

پاداش عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که با جدیت در دستور کار ما قرار گرفت، پویش نذر خون است، در این طرح بسیجیان برای کمک به فعالان سازمان انتقال خون و دانشگاه علوم پزشکی به ویژه در شرایط کرونایی که افراد زیادی نیازمند دریافت خون و پلاسما هستند، وارد عمل شدند.

,

وی یادآور شد: تاکنون در ستاد بسیج اقشار، بسیج کارمندان، محلات، پیشکسوتان، کارگران و ورزشکاران در پویش نذر خون شرکت کرده اند، با توجه به اینکه در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) هستیم امروز هم بسیج مداحان استان در حال برگزاری این پویش است.

,

جانشین فرماندهی در ستاد اقشار و متخصصین بسیج کرمان گفت: در این مدت درگیری با ویروس کرونا بسیج با تمام قوا در ارتباط با ضدعفونی معابر، تهیه بسته های معیشتی و ترویج مکتب حاج قاسم حاضر شدند، باید توجه داشت که ثمره و خروجی این مکتب کمک به هم نوعان است که به خوبی در حال اجرا است.

,

پاداش در پایان خاطرنشان کرد: از همه افرادی که در پویش نذر خون شرکت کردند، درخواست داریم تا در همه فصول سال این اقدام خداپسندانه را انجام دهند چرا که عده ای همواره نیازمند دریافت خون هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه