اخبار داغ

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد:

اجباری‌شدن طرح کد QR برای ناوگان تاکسیرانی لرستان/ تاکنون۶۰ درصد رانندگان ثبت‌نام کرده‌اند

اجباری‌شدن طرح کد QR برای ناوگان تاکسیرانی لرستان/ تاکنون۶۰ درصد رانندگان ثبت‌نام کرده‌اند
ارمغان گفت: ناوگان تاکسیرانی لرستان به اپلیکیشن پرداخت الکترونیکی مجهز می‌شوند تا مردم بتوانند بدون کارت بانکی کرایه خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود ارمغان در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: ۱۵۰ فقره وام دو میلیون تومانی کم بهره بدون ضامن به صورت چرخشی برای رانندگان تاکسی گرفتیم و تمدید پروانه فعالیت آنها نیز بدون مراجعه حضوری تمدید شد همچنین به رانندگانی که دارای بیمه بوده‌اند و در سامانه دولت ثبت نام کرده‌اند هم تسهیلاتی اعطا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی در رابطه با دستگاه پرداخت الکترونیکی کد QR، افزود: سامانه‌ای است که داخل تاکسی نصب می‌شود و مسافر از طریق اپلیکیشن و موبایل، پرداخت الکترونیکی را انجام می‌دهد که با این کار مراوده پولی از چرخه حمل و نقل حذف می‌شود.

,

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد عنوان کرد: تاکنون حدود ۶۰ درصد از تاکسی‌ها برای این دستگاه ثبت نام کرده‌اند و کد QR بر روی تاکسی‌های آنها نصب شده البته این طرح برای همه تاکسی‌ها اجباری شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: این دستگاه پرداخت الکترونیکی مانند تله پرداز است یعنی وقتی مسافران با دوربین موبایل خود از دستگاه عکس می‌گیرند مبلغ کرایه به صورت آنلاین پرداخت می‌شود و هیچگونه مالیاتی هم تعلق نمی گیرد.

,

ارمغان تصریح کرد: در حقیقت به واسطه این سامانه یک مراوده پولی بدون برخورد فیزیکی انجام می‌گیرد و این پرداخت الکترونیکی با دستگاه نیست بلکه نرم افزار رایگانی است که در اختیار راننده قرار می‌گیرد و کاری هم به تعداد تراکنش ندارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه