اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

جامعه توانمند، آموزش و پرورش کارآمد می‌خواهد/ تعلیم و تربیت سنگ زیربنای توسعه

جامعه توانمند، آموزش و پرورش کارآمد می‌خواهد/ تعلیم و تربیت سنگ زیربنای توسعه
اسکندری نسب گفت: در ۹ ماه گذشته ۸۵۵ مصوبه در شوراهای آموزش و پرورش سطح استان کرمان داشته‌ایم و بیش از ۸۰ درصد از آنها اجرایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، صبح امروز 27 دی ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش و پرورش رسالت خطیر تعلیم و و تربیت نسل آینده را به عهده دارد و آینده کشور بستگی به تلاش این نهاد مهم دارد و آموزش و پرورش سنگ زیربنای توسعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: اگر می‌خواهیم جامعه توانمند، پویا و خلاق داشته باشیم باید آموزش و پرورش خلاق و کارآمدی داشته باشیم.

,

اسکندری نسب در ادامه تصریح کرد: در 9 ماه گذشته 855 مصوبه در شوراهای آموزش و پرورش سطح استان کرمان داشته ایم و بیش از 80 درصد از آنها اجرایی شده است.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا، از روزهای ابتدایی با شعار "آموزش تعطیل نیست" هر خانه تبدیل به کلاس درس شد و آموزش و پرورش کار را به شکل حضوری، غیرحضوری، آموزش تلویزیونی و توزیع بسته های یادگیری دنبال کرد.

,

وی بیان کرد: ممکن است در مقاطع تحصیلی مختلف کلاس های غیرحضوری جواب ندهد لذا ستاد ملی کرونا در هفته گذشته تصویب کرد با رعایت نکات بهداشتی به صورت حضوری پایه های اول و دوم ابتدایی، دانش آموزان فنی و حرفه ای و کار و دانش که کلاس کارگاهی دارند و مدارس زیر 50 نفر در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی در مدارس حضور داشته باشند.

,

اسکندری نسب تصریح کرد: قریب به 2500 مدرسه زیر 50 نفر در استان کرمان داریم که اکثرا در مناطق روستائی و عشایری قرار دارند و زیرساخت های اینترنتی در این مناظق کمتر است.

,

وی خاطرنشان کرد: در ماه های اخیر با استفاده از ظرفیت همه دستگاه ها به ویژه بسیج دانشجویی و بسیج فرهنگیان، داوطلبانه در روستاها حضور یافتند و اجازه ندادند دانش آموزی از تحصیل باز بماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه