اخبار داغ

ما باید حرفه‌ای بودن را تعریف کنیم؛

پورنعمت: اساساً در بدنه فوتبال انتخابات نداریم/ فوتبالی که دولتی باشد، همین است!

پورنعمت: اساساً در بدنه فوتبال انتخابات نداریم/ فوتبالی که دولتی باشد، همین است!
مدیرعامل سابق ملوان گفت: ما ساختار فوتبالمان مشکل دارد و حرفه ای نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اردشیر پورنعمت مدیرعامل سابق باشگاه ملوان و مدرس بین المللی فوتبال، در خصوص اختلافات بین مربیان و مجموعه مدیریتی باشگاه و رسانه ای شدن موضوع اظهار داشت: مسئله ای به نام فرهنگ فوتبال گم شده است. زبان فوتبال زبان سیاست نیست، بلکه زبان دیگری است. ما از مدیرانی غیرفوتبالی استفاده می کنیم؛ البته نمی گویم مدیران حتماً باید فوتبالی باشند. ما ساختار فوتبالمان مشکل دارد و حرفه ای نیست. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی که با رادیو وررزش گفتگو می کرد، ادامه داد: در یک باشگاه می توان مدیر اجرایی، مدیر اقتصادی و مدیرعامل داشت و این افراد انتصابی هستند. وقتی فردی انتصاب می شود، طبیعتاً باید سیاست های آنها را دنبال کند. فوتبالی که دولتی باشد، همین است. مشکل از همینجا شروع می شود. ما اساساً در بدنه فوتبال انتخاباتی نداریم.
,
 
,
وی در پاسخ به این سوال که آیا در فضای فوتبال رابطه مدیر با مربی باید رابطه رئیس و مرئوس باشد یا ساختار متفاوت است، بیان کرد: زبان فوتبال با زبان صنعت و سیاست فرق می کند. در سیاست بحثی به نام توهم سیاسی وجود دارد؛ اما در فوتبال چنین چیزی نداریم. وقتی از آن فضای توهم آمیز وارد فوتبال می شوید، این توهم را با خود به فوتبال می آورید و چون فضا، فضای شک و تردید است، خود به خود این مشکلات بین مربیان و مدیرانی که از جنس فوتبال نیستند، به وجود می آید. در حقیقت رابطه ها در فوتبال حرفه ای است و چیزی به نام رفتار حرفه ای بین این آدم ها گم شده است. ما باید حرفه ای بودن را تعریف کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه