اخبار داغ

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی:

کمبود امکانات و نیروی انسانی مشکل اساسی اداره فرهنگ و ارشاد ایرانشهر

کمبود امکانات و نیروی انسانی مشکل اساسی اداره فرهنگ و ارشاد ایرانشهر
عبدالناصر درخشان گفت: کمبود امکانات و نیروی انسانی مشکل اساسی اداره فرهنگ و ارشاد ایرانشهر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالناصر درخشان، نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با عصرهامون، بیان کرد: شهرستان ایرانشهر از دیرباز تاکنون مرکز فرهنگی بلوچستان بوده و توانسته هنرمندان بسیاری در رشته های مختلف فرهنگی و هنری به جامعه جهانی و کشور معرفی کند.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایرانشهر به عنوان بانی و مرکز اصلی تقویت فرهنگ و هنر شهرستان به واسطه کمبود نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات در شرایط نابه سامانی قرار گرفته است.

نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تقویت ساختار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و تخصیص منابع مالی، تامین نیروی انسانی و تجهیزاتی با توجه به حضور حداکثری هنرمندان و علاقه مندان به هنر می تواند فرهنگ و هنر جنوب سیستان و بلوچستان را متحول کند.

وی خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبارات عمرانی برای تهیه زیر ساخت ها از جمله سالن نمایش، پلاتو، سالن سینما، نگارخانه، سالن‌های روباز جهت اجرای مراسم و استخدام نیروی انسانی مورد نیاز در هر شش شهرستان حوزه ی انتخابیه ایرانشهر و همچنین احداث خانه ی مطبوعات جنوب استان در این منطقه از نیازهای مبرم و ضروری مردم شریف و جامعه فرهنگ و هنر این حوزه بوده که مستلزم نگاه ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مرتفع شدن است.

به گفته درخشان، تاکنون هنرمندان ایرانشهری با برخورداری از کمترین امکانات توانستند رتبه های ارزشمندی در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری در سطوح استانی و ملی کسب کنند و برای رشد و حمایت از این قشر فرهیخته می طلبد حداقل امکانات برای آنان فراهم شود و در راستای تامین و تهیه این موارد همه مسئولین دست اندر کار باید همکاری کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه