اخبار داغ

سرپرست معاونت مشترکین توزیع برق شمال استان مطرح کرد؛

کمبود تولید برق، دلیل خاموشی‌های اخیر معابر و پارک‌های شهر کرمان

کمبود تولید برق، دلیل خاموشی‌های اخیر معابر و پارک‌های شهر کرمان
نوروززاده گفت: با خاموشی بزرگراه‌ها، معابر و پارک‌ها سعی کردند مصرف انرژی را تاحدودی پایین بیاورند تا جوابگوی کاهش تولید نیروگاه‌ها باشد و به محض اینکه نیروگاه ها فعالیت خود را از سر بگیرند این خاموشی‌های مقطعی پایان خواهد یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن نوروززاده سرپرست معاونت مشترکین توزیع برق شمال استان کرمان در گفتگو با راه آرمان، در رابطه با خاموشی‌های اخیر معابر سطح شهر کرمان، اظهار کرد: ایران یک کشور خشک و کویری است به همین دلیل برای تولید برق نمی توان زیاد از آب استفاده کرد زیرا آبی که در زمان بارندگی در پشت سدها جمع می شود اکثرا به مصرف شرب یا کشاورزی می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: به همین دلیل بیشتر مصرف گاز به سمت نیروگاه ها می رود و همچنین به دلیل فصل زمستان و هوای سرد این گاز باید به مصارف خانگی نیز برسد پس برای تولید برق دچار مشکل خواهیم شد.

,

سرپرست معاونت مشترکین توزیع برق شمال استان کرمان با بیان اینکه این خاموشی ها مقطعی است و به محض اینکه هوا گرم تر شود مشکل نیز برطرف خواهد شد، اذعان کرد: زمانی که گاز نباشد باید از ذخایری همچون گازوت و مازوت استفاده شود که آن هم به صورت محدود می باشد که با توجه به این محدودیت ها باید میزان کل مصرف انرژی پایین آید زیرا مثل تابستان نیست که صرفا یک پیک است.

,

نوروز زاده بیان کرد: کل مصرف انرژی باید در ساعت های متفاوت کسر شود تا جوابگوی این مشکل باشد که در این صرفه جویی ها یا باید مصارف خانگی را خاموشی دهند یا بخشی از روشنایی ها کسر شوند.

,

وی تصریح کرد: با خاموشی بزرگراه ها، معابر و پارک ها سعی کردند مصرف انرژی را تاحدودی پایین بیاورند تا جوابگوی کاهش تولید نیروگاه ها باشد و این مقطعی است و به محض اینکه نیروگاه ها فعالیت خود را از سر بگیرند این خاموشی ها ی مقطعی پایان خواهد یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه