اخبار داغ

خسروی در گفت‌وگو با دانا:

تحریم‌ها بدون هرگونه پیش شرط باید لغو شود/ مذاکره جدید معنا ندارد

تحریم‌ها بدون هرگونه پیش شرط باید لغو شود/ مذاکره جدید معنا ندارد
نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌ها بدون هرگونه پیش شرط باید لغو شود در غیر این صورت مجلس به طور جدی پیگیر اجرای کامل مصوبه راهبرد لغو تحریم ها خواهد بود.
[

«حسین خسروی»، نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه دولت و دستگاه دیپلماسی کشور باید هوشیار باشد تا دوباره در تله مذاکره و این بار به نام بایدن گرفتار نشود عنوان کرد: براساس اصل 110 قانون اساسی که یک بند آن تعیین سیاست های کلی نظام و تعیین آن توسط مقام معظم رهبری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر بی اثر کردن تحریم ها  تاکید دارند ادامه داد: سیاست کلی نظام بی اثر کردن تحریم هاست البته اگر کسی بتواند رفع تحریم ها را انجام دهد مانعی وجود نخواهد داشت.

,

نماینده مردم بیرجند در مجلس با اشاره به اینکه بیش از 4 سال است که کشور معطل بی تعهدی اروپا و آمریکا شده است تصریح کرد: برگشتن یا برنگشتن آمریکا به برجام مسئله ما نیست باید قبل از هر اقدامی از سوی اروپا و دولت جدید آمریکا تحریم های اعمال شده علیه ملت ایران برداشته شود.

,

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه صداقت آمریکا زمانی برای ما اثبات می شود که تحریم ها علیه ملت ایران برداشته شود تصریح کرد: تحریم ها بدون هرگونه پیش شرط باید لغو شود در غیر این صورت مجلس به طور جدی پیگیر اجرای کامل مصوبه راهبرد لغو تحریم‌ها خواهد بود.

,

خسروی با بیان اینکه تا زمانی که تحریم ها علیه ملت ایران پا برجاست برجام هم مفهومی ندارد عنوان کرد: آزموده را آزمودن خطاست؛ آمریکایی ها بی تعهد هستند و به تعهداتی که خودشان پای آن را امضا کردند عمل نمی کنند بنابراین تنها راه نشان دادن صداقتشان برداشتن تحریم هاست اگر آمریکا گام اول را برداشت جمهوری اسلامی ایران هم پای میز مذاکره با اروپا و آمریکا خواهد نشست.

,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه