اخبار داغ

با کاهش ۴۳ هزار واحدی شاخص؛

ریزش بورس همچنان ادامه دارد/ ارزش معاملات بازار سهام به ۱۱ هزار میلیارد تومان نرسید

ریزش بورس همچنان ادامه دارد/ ارزش معاملات بازار سهام به ۱۱ هزار میلیارد تومان نرسید
شاخص بورس در جریان معاملات روز جاری با ۴۳ هزار ریزش ارتفاع ۱.۲ میلیون واحد را هم از دست داد و ارزش معاملات بازار سهام هم به ۱۱ هزار میلیارد تومان نرسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماگر بازار سرمایه امروز (شنبه) در ادامه روند نزولی هفته گذشته، ریزش ۴۳ هزار واحدی را ثبت کرد و همچنان بر قرمزپوشی تاکید دارد؛ به طوری که شاخص بورس با نزول به کانال یک ۱.۲ میلیون واحدی؛ حمایت در ارتفاع ۱.۲ میلیون واحد را از دست داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
معاملات بازار سهام در نخستین روز هفته با فشار فروش؛ حتی بیشتر از روزهای گذشته آغاز شد و همچنان بر روند نزولی اصرار دارد؛ این موضوع باعث ترس سرمایه گذاران در بازار شده است.
,
 
,
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با ۴۳ هزار و ۴۳  واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۷۹۲ واحد ایستاد. شاخص هم وزن هم ۱۰ هزار و ۳۱۸ واحد عقب نشینی داشت و به ۴۴۴ هزار و ۵۰۱ واحد رسید.
,
 
,
مجموع ارزش معاملات بازار سرمایه (بورس و فرابورس) به بیش از ۱۰ هزار و ۸۵۴ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام حدود ۹۲۶۳ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۲۵۶۷ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.
,
 
,
امروز در بازار سهام بیش از یک میلیون و ۲۸۵ هزار معامله انجام و مالکیت ۱۰ میلیارد و ۴۵۲ میلیون سهم و اوراق بهادار دادوستد شد.
,
 
,
معامله گران امروز در بورس تهران بیش از ۸ میلیارد و ۶۴۴ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۸۲۷ هزار معامله و به ارزش ۷۰۳۵  میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین و معدنی و صنعتی ‌چادرملو در ریزش شاخص بورس بیشترین نقش را داشتند.
,
 
,
 
,
شاخص کل فرابورس ایران هم با کاهش ۴۶۱ واحد به ۱۷ هزار و ۸۵۹  واحد رسید.
, شاخص کل فرابورس ایران هم با کاهش ۴۶۱ واحد به ۱۷ هزار و ۸۵۹  واحد رسید.,
 
,
معامله‌گران در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۸۰۸ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۴۵۸ هزار معامله و به ارزش ۳۸۰۱ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای سنگ آهن گهرزمین، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، صنعتی مینو، سرمایه گذاری صبا تامین و پتروشیمی مارون با بیشترین اثر منفی در افت شاخص نقش داشتند.
,
 
,
 
,
 
,
 انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه