اخبار داغ

ویژه برنامه فاطمی ِ«حدیث غربت» در شبکه یک

ویژه برنامه فاطمی ِ«حدیث غربت» در شبکه یک
همزمان با شب شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) شبکه یک سیما با ویژه برنامه «حدیث غربت به ساحت مقدس دخت پیامبر (ص) خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برنامه «حدیث غربت» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجید صفری کاری از گروه معارف اسلامی شبکه یک است که در سه قسمت یک ساعته از امروز ۲۷ دی تا دوشنبه ۲۹ دی ساعت ۱۶ روی آنتن می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مجید صفری تهیه کننده «حدیث غربت» درباره این برنامه بیان کرد: این برنامه اثری گفتگومحور و متفاوت است که در هر قسمت میزبان مهمانانی با سبک های مختلف اجتماعی و با تم معارفی خواهد بود.

,

وی به دکور متفاوت این برنامه اشاره کرد و اظهار کرد: این برنامه در شهر مقدس قم و در دکوری جذاب که در آن فضای قدیمی مدینه وکوچه های بنی هاشم بازسازی شده، تولید شده است.

,

این تهیه کننده با اشاره به اینکه این برنامه تکرار برخی اتفاقات مدینه، غربت حضرت علی (ع) و مظلومیت حضرت زهرا (س) را روایت می کند، تصریح کرد: اجرای برنامه بر عهده سیدکاظم احمدزاده است و در هر برنامه با دعوت از مهمانانی خاص، به نقش اهل بیت (ع) در زندگی شخصی و موفقیت آنها اشاره می کند.

,

صفری ادامه داد: جنس «حدیث غربت» مادرانه است بطوری که برخی از مهمانان این برنامه با مادران خود به برنامه می آیند. حجت الاسلام ناصر رفیعی کارشناس، جعفر دهقان بازیگر، پویا بیاتی خواننده، امید معنوی نغمه گر آیینی و مینا شیرخان شاعره، مهمانان اولین برنامه هستند که امروز شنبه ۲۷ دی پخش خواهد شد.

,

وی یادآور شد: غربت اهل بیت، فضای مدیریت یک تنه حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و ارتباط آن به مسائل روز جامعه و پاسخ به نیازهای جوانان از محورهای اصلی این برنامه است. همچنین تولید و پخش ۲۰ نماهنگ متفاوت درخصوص حضرت فاطمه (س) در طول سه روز پخش برنامه، نمایش داده می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه