اخبار داغ

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان:

۵۷۰ میلیارد تومان اعتبار به بازسازی واحدهای مسکن روستایی لرستان اختصاص یافت

۵۷۰ میلیارد تومان اعتبار به بازسازی واحدهای مسکن روستایی لرستان اختصاص یافت
رضایی با بیان اینکه ۵۷۰ میلیارد تومان اعتبار به بازسازی واحدهای مسکن روستایی اختصاص یافت، گفت: ۲۳ میلیارد تومان سهمیه برای آسفالت معابر روستایی لرستان ابلاغ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با بیان اینکه عملیات بهسازی و نوسازی ۱۰ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در لرستان در دستور کار است، اظهار داشت: تسهیلاتی که برای این کار در نظر گرفته شده ۵۷۰ میلیارد تومان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با بیان اینکه سهمیه بازسازی مسکن روستایی برای امسال شش هزار و ۵۰۰ منزل مسکونی است، افزود: تاکنون پنج هزار مورد آن ابلاغ شده و از این تعداد حدود دو هزار و ۷۵۰ مورد به سیستم بانکی معرفی و هزار و ۱۰۰ قرارداد بسته شده است.

,

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان عنوان کرد: در راستای بند ز تبصره ۴ قانون بودجه، امسال ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر روستایی ابلاغ شده که برای قیر مصرف مستقیم بوده و فرصت جذب آن تا پایان سال است.

,

وی بیان کرد: از همه فرمانداران، مسئولان استانی و دهیاران انتظار داریم که در جذب این اعتبار به ما کمک کنند چون اگر این اتفاق بیفتد می‌توانیم کار آسفالت ۱۵۰ روستا را انجام دهیم.

,

رضایی تصریح کرد: به طور کلی امسال بازسازی و نوسازی ۱۰ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی را در دستور کار داریم که اگر محقق شود بازسازی و بهسازی مسکن روستایی در استان لرستان یک رکورد کشوری خواهد شد و به حدود ۹۰ درصد می‌رسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه