اخبار داغ

آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار؛

دلار ۲۲ هزار تومانی شد؛ افت ۳۶۷ هزار تومانی سکه/ هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۰۰ هزار تومانی می‌شود؟+ قیمت‌ها

دلار ۲۲ هزار تومانی شد؛ افت ۳۶۷ هزار تومانی سکه/ هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۰۰ هزار تومانی می‌شود؟+ قیمت‌ها
سکه امروز ۳۶۷ هزار تومان کاهش قیمت داشت و در آستانه سقوط به کانال ۹ میلیون تومانی قرار گرفت و نرخ دلار هم با ۱۰۰۰ تومان افت، ۲۲ هزار تومانی شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۶ هزار تومان ارزان‌تر شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت‌ها در بازار سکه، طلا و ارز امروز شنبه در ادامه روند نزولی با کاهش مواجه شدند و به کانال‌های پایین‌تر سقوط کردند؛ به طوری که قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در آستانه ۹۰۰ هزار تومانی قرار گرفت و دلار کانال ۲۳ هزار تومانی را از دست داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز نسبت به روز پنجشنبه گذشته با ۳۶۷ هزار تومان کاهش در آستانه سقوط به کانال ۹ میلیون تومانی قرار گرفت و هم‌اکنون حدود ۱۰ میلیون و ۲۷۱ هزار تومان است.
,
 
,
سکه طرح قدیم با ۲۰۰ هزار تومان کاهش ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش رفت.
,
 
,
نیم‌سکه در جریان معاملات روز جاری ۲۰۰ هزار تومان کاهش داشت و به ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید. ربع سکه هم افت ۲۷۰ هزار تومانی را برای امروز ثبت کرد و سکه یک گرمی هم ۱۷۰ هزار تومان کاهش یافت. 
,
 
,
قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۲۸ دلار و ۴۹ سنت است که روز گذشته در آخرین روز کاری هفته میلادی بیش از ۱۷ دلار کاهش داشت.
,
 
,
هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز نسبت به آخرین روز هفته گذشته با ۳۶ هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۲ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز با ۴۸ هزار تومان نزول به قیمت یک میلیون و ۳۳۶ هزار تومان فروخته شد.
,
 
,
نرخ‌ها امروز در بازار ارز نیز کاهشی بود؛ به طوری که هر دلار آمریکا با ۱۰۰۰ تومان کاهش، در صرافی‌های مجاز و بانکی به قیمت ۲۲ هزار و ۹۵۴ تومان فروش رفت.
,
 
,
هر اسکناس یورو هم با ۱۴۴۲ تومان افت به ۲۷ هزار و ۸۰۱ تومان رسید.
,
 
,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه