اخبار داغ

معاون درمان وزارت بهداشت:

پیک سوم کرونا در مازندران ملایم است

پیک سوم کرونا در مازندران ملایم است
معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه پیک سوم کرونا در مازندران ملایم است، گفت: مازندران باید با مدیریت چکشی از وضعیت قرمز خارج شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم جان بابایی بعدازظهر شنبه در بازدید از طرح شهید سلیمانی در ساری با اظهار اینکه پیک سوم بیماری کرونا در مازندران ملایم است، افزود: بار بیماری در استان بالا نیست و کارنامه استان قابل قبول است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با عنوان اینکه عملکرد مازندران در مدیریت کرونا نسبت به سایر استان ها بهتر بوده است، بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد وگفت: خوشبختانه شماران بیماران بدحال در مازندران کم است و میزان ترخیص و بستری نیز برابر است.
,
 
,
وی با بیان اینکه مازندران باید با مدیریت چکشی از وضعیت قرمز خارج شود، خواستار تشدید نظارت ها برای پیشگیری از برگزاری تجمعات در استان شد و گفت: در حال حاضر روند بیماری در استان نزولی است.
,
 
,
جان بابایی همچنین بر لزوم اعمال منع تردد در جاده ها و بین شهرها تاکید کرد و گفت: شرایط استان مازندران شکننده است و باید از ترددهای غیرضرور پرهیز شود.
,
 
,
سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز از بروز رسانی آمار روستاهای درگیر کرونا در استان خبر داد و گفت: کاهش تردد به استان مازندران به عنوان یک مطالبه جدی و مردمی است.
,
 
,
وی از انجام بیش از چهار هزار تست در طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: در حال حاضر وضعیت شهرهای استان قرمز و نارنجی است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
منبع: مهر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه