اخبار داغ

آیت الله توکل:

هدف قیام حضرت زهرا (س) حفظ ولایت بود/ امام عصر(عج) الگوی خود را حضرت فاطمه معرفی می‌کنند

هدف قیام حضرت زهرا (س) حفظ ولایت بود/ امام عصر(عج) الگوی خود را حضرت فاطمه معرفی می‌کنند
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام زمان( اروحناه فداه) عصاره تمام برکات عالم هستند لذا وقتی از حضرت می‌پرسند الگوی شما چه کسی است، ایشان می‌فرمایند که حضرت زهرا (س) برای من الگوی بسیار نیکویی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در تبیین سیره سیاسی حضرت صدیقه طاهره( س) گفت: حضرت فاطمه زهرا( س) تمام قد از ولی زمان خویش حمایت کردند و دفاع جانانه داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
آیت الله توکل ادامه داد: وقتی مادر سادات میان در و دیوار قرار میگیرند، پهلوی ایشان شکسته و محسن شش ماهه اش سقط می شود، حضرت صبر نمی‌کنند، بلکه با همان حال به مسجد می روند و به دفاع از امام زمان خویش می پردازند.
,
 
,
استاد حوزه های علمیه افزود: حضرت زهرا ( س) با همان عفت و عصمت، وقتی وارد مسجد النبی(ص) شدند، با استناد به آیات و روایت خطبه خوانی کرده و  حق بودن ولایت را مطرح کردند بطوری که که احدی توانایی پاسخ به استدالهای حضرت را نداشت.
,
 
,
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه نباید در برابر ظلم کوتاه آمد، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا( س) برای ظلم ستیزی حدی قائل نبودند، لذا حضرت هرکجا که قدم برداشتند تا بتوانند از ولایت و مظلوم دفاع کنند،قیام کردند.
,
 
,
وی قیام فاطمی را مصداق ظالم ستیزی برشمرد، و ادامه داد:  حضرت فاطمه زهرا( س) به درب خانه مهاجر و انصار می‌رفتند تا فرمان خدا را برای حمایت از ولایت اجر کنند لذا می بایست سیره سیاسی حضرت برای دفاع و حمایت از امام زمان را الگو خود قرار دهیم.
,
 
,
آیت الله توکل با اشاره به اینکه وقتی حضرت ولی عصر( اروحناه فداه) ظهور می‌کنند، معجزات تمام انبیا به دست حضرت جاری می شود تاکید کرد : امام زمان( اروحناه فداه)  عصاره تمام برکات عالم هستند لذا وقتی از حضرت  می‌پرسند الگوی شما چه کسی است، امام زمان ( اروحناه فداه) می‌فرمایند که حضرت زهرا (س) برای من الگوی بسیار نیکویی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه