اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی:

مکتب و مسیر شهدا برای جامعه و مردم امیدآفرین و نشاط بخش است

مکتب و مسیر شهدا برای جامعه و مردم امیدآفرین و نشاط بخش است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی با بیان اینکه مکتب و مسیر شهدا برای جامعه و مردم امیدآفرین و نشاط بخش است،افزود: امروز نسل جوان برای حرکت شتابنده در گام دوم انقلاب به این مسئله نیازمند است و لذا بازخوانی مکتب شهدا بسیار می تواند کمک کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیارآفتاب؛ حجت‌الاسلام ماشاء الله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی عصر امروز در آیین استقبال و گرامیداشت یاد و خاطر شهید تازه تفحص شهید جعفر نوروزی درستاد سپاه روح الله گفت: امروز یکی از مهمترین مولفه های قدرت در نظام اسلامی وجود فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت در ملت ایران است که خوشبختانه این ملت را در برابر حوادث و توطئه های مختلف دشمنان بیمه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
وی افزود: ولایتمداری و ایستادگی بر روی ارزش ها دو مولفه مهم مکتب شهیدان است و امروز اگر می خواهیم بر راه شهدا و مکتب ارزشمند آنها پایبند باشیم باید به این دو مولفه مهم اهمیت دهیم.
,
 
,
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی اظهار کرد: تقارن بازگشت پیکر مطهر شهید جعفر نوروزی و ایام شهادت حضرت زهرا(س) درس های بزرگی برای جامعه اسلامی و مردم دارد که یکی از آنها درس ولایت مداری است چرا که هم حضرت زهرا(س)شهیده راه ولایت هستند و هم شهدا در مکتب ولایت رشد و تربیت نمودند   و حماسه سازی کردند.
,
 
,
وی بیان کرد: همه خوبی ها و کرامات در مقام والای حضرت زهرا(س)جمع شده و ایشان الگویی کامل برای بشریت هستند و شهدا هم پرورش یافته مکتب فاطمیه هستند که در این مکتب به خوبی رشد کردند و در تاریخ ماندگار شدند.
,
 
,
وی با بیان اینکه امروز ترویج فرهنگ و مکتب شهدا در جامعه یک ضرورت است،افزود: اینگونه توفیقات همچون بازگشت پیکر مطهر شهید جعفر نوروزی قطعا می تواند در این راستا موثر باشد چراکه امروز به برکت بازگشت این شهید والامقام فضای شهرعطراگین شده است.
,
 
,
عبدی گفت: امروز آن چیزی که اهمیت بسیار دارد آشنایی و برقراری ارتباط نسل جوان با آرمان ها و مکتب شهدا است و این مسئله اگر به خوبی انجام شود قطعا تحول آفرین خواهد بود و اقدامی موثر برای گام برداشتن شتابنده در گام دوم انقلاب اسلامی می باشد.
,
 
,
وی با بیان اینکه مکتب و مسیر شهدا برای جامعه و مردم امیدآفرین و نشاط بخش است،افزود: امروز نسل جوان برای حرکت شتابنده در گام دوم انقلاب به این مسئله نیازمند است و لذا بازخوانی مکتب شهدا بسیار می تواند کمک کند.
,
 
,
وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا علاوه بر اینکه به جامعه آرامش می دهد در حفظ انسجام و وحدت بسیار اثرگذار است و امروز که شاهد بازگشت پیکر تازه تفحص شده شهید جعفر نوروزی هستیم به خوبی آرامش و نشاط در جامعه را می بینیم.
,
 
,
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی با بیان اینکه امروز خانواده معظم شهدا پرچمدار راه و مکتب شهدا هستند،گفت: و به عنوان سرمایه هایی ارزشمند ذخیره معنوی نظام اسلامی محسوب می شوند و ملت ایران به خانواده های معظم شهدا افتخار می کنند و همیشه قدردان نقش برجسته آنها هستند.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: امروز پاسداران انقلاب اسلامی رهروان راه شهدا هستند و با اقتدار اعلام می کنند از هیچ تلاش و فرصتی برای ادامه راه شهدا دریغ نمی کنند.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه