اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه:

جمع آوری متکدیان فقط وظیفه بهزیستی نیست/ اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی به معتادان بهبودیافته

جمع آوری متکدیان فقط وظیفه بهزیستی نیست/ اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی به معتادان بهبودیافته
فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: جمع آوری متکدیان فقط وظیفه بهزیستی نیست و در این راستا کلیه ادارات ذیربط باید جهت رفع این معضل همکاری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسلام آبادخبر، فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در جلسه پیگیری و رصد آسیب های اجتماعی شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به برخی از مشکلات و ناهنجاری استان کرمانشاه اظهار داشت: باید بیشتر به سمت اقدامات پیشگیرانه و آگاه سازی برویم چون اعتبارات بهزیستی استان کفاف مشکلات مربوطه را نمی دهد و کل اعتبارات 12 ماهه در 10 ماهه اخیر سال 99 در راستای ماموریت های بهزیستی  در حمایت از جامعه هدف هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آبادخبر,

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به مشکلات معتادین متجاهر گفت: ظرفیت کمپ ماده 16 استان 250 نفر است در حالیکه اکنون بیش از این تعداد هستند و در بحث کرونا نگرانی جدی داریم، از طرفی هر استان فقط یک مرکز ماده 16 دارد و ظرفیت ماده 16 دوم ندارد اما راه اندازی اردوگاه کنگاور کمکی به کمپ ماده 16 است.

,

 محمدی گفت: ضمن تقدیر از همکاری شبکه بهداشت و درمان و دفاتر تسهیل گری شهرستان، همچنین از اقدامات مثبت مراکز مشاوره طلاق در شهرستان تقدیر کرد و گفت: شهرستان ظرفیت معرفی متقاضی دوم ماده 15 را دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: بهزیستی آمادگی ارائه وام 50 میلیون تومانی برای مددجویان بهبود یافته را دارد و در زمینه وام کارفرمایی جهت بکارگیری معتادان بهبودیافته نیز وام 50 میلیون تومانی به کارفرما پرداخت می شود و علاوه بر آن بهزیستی تا 5 سال سهم بیمه این مددجو را پرداخت می نماید.

,

مدیرکل بهزیستی استان بیان داشت: جمع آوری متکدیان فقط وظیفه بهزیستی نیست و در این راستا کلیه ادارات ذیربط باید جهت رفع این معضل همکاری نمایند.

,

وی افزود: 800 نفر که در شهرستان اسلام آبادغرب متقاضی پشت نوبت دریافت مستمری هستند، 10 درصد کل متقاضیان استان هستند که پشت نوبت دریافت مستمری هستند و بزودی در جلسه ای در تهران این موضوع را مطرح و پیگیری خواهم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه