اخبار داغ

در همایش کاهش اعتیاد ومواد مخدر لنده مطرح شد:

کاهش سن مصرف مواد مخدر تهدیدی جدی برای خانواده ها/بی تفاوتی والدین نسبت به مطالبات فرزندان+تصاویر

کاهش سن مصرف مواد مخدر تهدیدی جدی برای خانواده ها/بی تفاوتی والدین نسبت به مطالبات فرزندان+تصاویر
کارشناس ارشد روانشناسی گفت: یکی از مهمترین مخاطراتی که بنیان خانواده های را تهدید جدی می کند کاهش سن مصرف مواد مخدر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، همایش بررسی و آسیب شناسی کاهش مواد مخدر و اعتیاد به همت معاونت فرهنگی اجتماعی و بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه لنده با حضور فرهنگیان و مدیران مدارس شهرستان لنده در حسینه ثارالله برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این همایش سید خداخواست تقوی فرد از اساتید دانشگاه آزاد و پیام نور گفت: فرهنگ بستر و زیربنای اصلی جامعه است و اگر می خواهیم زیربنا و زیرساخت جامعه به درستی شکل پذیرد باید در حوزه فرهنگ و مسائل فرهنگی کار کرد.

,

وی افزود: اعتیاد یک بیماری و آسیب فرهنگی در جامعه است که باید با روش های مختلف و خاص خود در سطح جامعه در مسیر اصلاح قرار گیرد تا کسانی که این مسیر را اشتباه رفتند برگردند به آغوش جامعه.

,

کارشناس ارشد روانشناسی تصریح کرد: آنچه امروز به عنوان یک تهدید بالقوه در سطح خانواده و جامعه از آن یاد می شود بحث کاهش سن میزان مصرفت مواد مخدر به خصوص در نوجوانان است که این مهم واقعا نگران کننده است.

,

وی تاکیدکرد: نبود مراقبت های لازم و بعضا دوستی های خیابانی از چالش های مهمی است که دانش آموزان و نوجوانان را به این سمت وسوی هدایت می کند.

,

تقوی فرد گفت: شکست عاطفی و بی تفاوتی والدین نسبت به مطالبات فرزندان یکی دیگر از چالش های اساسی در این حوزه است که باید مراقبت لازم از آن بعمل آید.

,

این کارشناس حوزه روانشناسی گفت: باید تعامل و هماهنگی و همکاری بین دانش اموزان، خانه و مدرسه به یک روحیه متحد تبدیل شود تا این پیوند به عنوان یک راهبرد اساسی برای کاهش آسیب های اجتماعی تبدیل شود.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه