اخبار داغ

مبارزه دو قهرمان آمریکایی ۸۶ کیلو تبلیغاتی بود

مهربان: تورنمنت فرانسه به دلیل مشکل ویزا از دست دادیم/ ۸ اردو تا کشنی قهرمانی آسیا خواهیم داشت

مهربان: تورنمنت فرانسه به دلیل مشکل ویزا از دست دادیم/ ۸ اردو تا کشنی قهرمانی آسیا خواهیم داشت
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: تورنمنت کشتی فرانسه را به دلیل مشکل ویزا از دست دادیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم مهربان در مورد مبارزه اخیر دو قهرمان آمریکایی در وزن 86 کیلوگرم به برنامه دایره طلایی اظهارداشت: آن چیزی که از طریق صفحات مجازی دیدم، بیشتر این کشتی جنبه تبلیغاتی داشت و به خاطر ماه هایی که کشتی در آمریکا و سایر کشورهای جهان تعطیل بود فدراسیون کشتی آمریکا خواست نگاه ها را سمت کشتی بکشاند و حتی نتیجه این مبارزه هم یک نتیجه قراردادی بود این نظر من است و شاید بزرگان کشتی نظر دیگری داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مربی تیم ملی آزاد در مورد وضعیت اردوی تیم ملی تصریح کرد: الحمدلله شرایط خوبی بر اردو حکمفرماست و روز به روز هم بهتر می شود. اگر ادعا کنیم که به لحاظ آمادگی در بهترین وضعیت هستیم که طبیعتا اینطر نیست ولی اردو به اردو وضعیت بهتر می شود. اردوی تیم ملی از 3 دی ماه شروع شده و الان اواخر اردوی دوم هستیم. باید 8 اردو تا گزینشی اول و قهرمانی آسیا پشت سر بگذاریم و طبیعتا در اردوهای دوم تا سوم باید استقامتی و قدرتی کار کنیم و با نزدیک شدن به مسابقات نحوه تمرینات هم تغییر می کند.
,
مهربان ادامه داد: ما حضور در تورنمنت فرانسه را از دست ندادیم بلکه مشکل روادید وجود داشت. طبیعتا برنامه ریزی با فدراسیون کشتی است و اعزام به تورنمنت های بین المللی در دستور کار قرار دارد تا عیار قهرمانان ما مشخص شود. 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه