اخبار داغ

لیگ برتر والیبال بانوان| برد سوم سایپا و دوم ذوب‌آهن/ خیز نارنجی‌ها برای جام

لیگ برتر والیبال بانوان| برد سوم سایپا و دوم ذوب‌آهن/ خیز نارنجی‌ها برای جام
تیم سایپا با شکست پیکان به سومین برد متوالی خود در مرحله نهایی لیگ برتر بانوان دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از امروز (شنبه) با دیدار دو تیم ذوب‌آهن و شهرداری قزوین در سالن فدراسیون آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
شاگردان فریبا صادقی سرمربی ذوب‌آهن در سه ست متوالی این مسابقه با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 16 و 25 بر 20 به پیروزی رسیدند و با دو برد و شش امتیاز در جایگاه دوم جدول باقی ماندند.
,
شهرداری قزوین نیز با پذیرش سومین شکست خود بدون امتیاز در جایگاه چهارم جدول باقی ماند تا امیدش برای قرار گرفتن در رتبه‌های اول تا سوم جدول کمرنگ شود.
,
زینب حقی، مرضیه ابراهیم‌زاده، مهین مومن و غفاری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت بر دیدار دو تیم ذوب‌آهن و شهرداری قزوین را بر عهده داشتند که به مدت 90 طول کشید.
,
در دومین مسابقه امروز، خودروسازان لیگ برتر بانوان به مصاف یکدیگر رفتند که سایپا با شکست 3 بر یک پیکان به سومین برد متوالی خود در این مرحله دست یافت تا با دیگر بر شایستگی خود برای کسب مقام قهرمانی سال 99 تاکید کند.
,
شاگردان میترا شعبانیان در ست دوم این مسابقه 25 بر 23 فاتح جدال خودروسازان شدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 14 و 25 بر 15 مغلوب سایپا شدند و با یک برد و 3 امتیاز در رتبه سوم جدول این رقابت‌ها باقی ماندند.
,
در دیدار دو تیم سایپا و پیکان پوران زارع بازیکن سایپا با کسب 19 پوئن، امتیازآورترین بازیکن مسابقه شد. در تیم پیکان نیز مهتاب رحمانی با کسب 17 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این تیم بود.
,
هدیه صابری، نرگس افشین، لیلی توکلی و محبوبه زرنویس‌زاده به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت بر دیدار دو تیم سایپا و پیکان را بر عهده داشتند که به مدت 133 طول کشید.
,
در نخستین مسابقه امروز نیز تیم ذوب‌آهن اصفهان سه بر صفر شهرداری قزوین را شکست داد و به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت.
,
دو دیدار دیگر هفته دوم متمرکز مرحله نهایی لیگ برتر بانوان روز دوشنبه 29 بهمن‌ماه برگزار می‌شود که برنامه مسابقات و اسامی داوران و ناظران به قرار زیر است:
,
 
,
ساعت 14 و 30 دقیقه
,
پیکان – شهرداری قزوین
,
داور اول: فرحناز قویدل، داور دوم: مرضیه ابراهیم‌زاده، ناظر فنی: اکرم ابن‌یمین و ناظر داوری: محبوبه زرنویس‌زاده
,
 
,
ساعت 17 و 30 دقیقه
,
سایپا – ذوب‌آهن
,
داور اول: ماندانا مطیعی، داور دوم: زهرا بشیری، ناظر فنی: اکرم ابن‌یمین و ناظر داوری: پریچهر غفاری
,
 
,
هفته نخست متمرکز مرحله نهایی لیگ برتر بانوان 16 و 18 دی‌ماه با چهار دیدار برگزار شد و هفته سوم متمرکز هم در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه 7 و 9 بهمن‌ماه پیگیری خواهد شد تا رتبه‌بندی نهایی چهار تیم سایپا، پیکان، ذوب‌آهن و شهرداری قزوین مشخص شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه