اخبار داغ

دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران با رئیس فدراسیون / تاکید بر حضور بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های استان مازندران

دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران با رئیس فدراسیون / تاکید بر حضور بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های استان مازندران
دکتر حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با حضور در محل فدراسیون اسکی ضمن دیدار با دکتر عباس نظریان ریاست فدراسیون اسکی، راهکارهای توسعه ورزش اسکی در استان مازندران را بررسی نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران به فعالیت هیات اسکی در این استان اشاره کرد و گفت: با بررسی‌های صورت گرفته و با توجه به ظرفیت استان مازندران تصمیم بر این شد تا هیات اسکی نیز در این استان فعالیت خود را دنبال نماید و بزودی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شاهد احداث پیست اسکی در این استان خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: استان مازندران یکی از استان‌های گردشگر پذیر است و می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی برای ورزش اسکی بوجود بیاورد. خوشبختانه پیشنهادهای خوبی نیز از سوی بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه وجود دارد و با همراهی فدراسیون اسکی قطعا در آینده نزدیک شاهد فعالیت رسمی و جدی ورزش اسکی در این استان خواهیم بود.
,
 
,
دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی نیز در این دیدار با استقبال از طرح‌های در دست اقدام برای تاسیس پیست اسکی در استان مازندران، اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه استان مازندران و ظرفیت بسیار بالای مدیرکل ورزش و جوانان این استان، قطعا در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی پیست اسکی در استان مازندران خواهیم بود.
,
 
,
وی افزود: حضور بخش خصوصی همواره در ورزش مورد استقبال قرار گرفته و اگر بر روی ورزش اسکی در استان مازندران سرمایه‌گذاری صورت پذیر با استقبال بسیار بالای گردشگران همراه خواهد شد.
,
 
,
رئیس فدراسیون اسکی و مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران همچنین در مورد برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه زودتر انتخابات ریاست هیات اسکی مازندران نیز بحث و تبادل نظر نمودند و مقرر گردید این انتخابات بزودی برگزار شود.
,
 
,
انتهای پیام؛
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه