اخبار داغ

رئیس منابع طبیعی پاوه خبر داد؛

اخطار به متصرفین و متجاوزین به طبیعت در عدم تحویل اراضی متصرفی خود به منابع طبیعی

اخطار به متصرفین و متجاوزین به طبیعت در عدم تحویل اراضی متصرفی خود به منابع طبیعی
سامان وسیمی گفت: به کلیه متصرفین و متجاوزین به اراضی ملی و منابع طبیعی اخطار و هشدار داده می شود که ظرف مدت 2 ماه از این تاریخ نسبت به تحویل اراضی متصرفی خود به اداره منابع طبیعی شهرستان پاوه اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سامان وسیمی در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله اظهار داشت: حسب دستور دادستان دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان پاوه در جلسات شورای حفظ بیت المال مواردی مطرح و مصوب شد.

رئیس منابع طبیعی پاوه افزود: طی آن به کلیه متصرفین و متجاوزین به اراضی ملی و منابع طبیعی اخطار و هشدار داده شد که ظرف مدت 2 ماه از این تاریخ نسبت به تحویل اراضی متصرفی خود به اداره منابع طبیعی شهرستان پاوه اقدام کنند در غیراین صورت برابر قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی گفت: به مشاورین و بنگاه های املاک و سایتها و کانالهای مجازی آگهی خرید و فروش املاک فعال در شهرستان پاوه نیز متذکر می شود در راستای ایجاد و تنظیم هرگونه قرارداد بالاخص خرید و فروش اراضی اعم از منابع طبیعی یا مستثنیات، قبل از هرگونه اقدامی بدواً  بایستی جهت مشروعیت و قانونی بودن افعال خود از اداره منابع طبیعی شهرستان پاوه استعلام و مجوز قانونی و لازم را اخذ کنند در غیر این صورت برابر قانون با خاطیان برخورد خواهد شد و متصدی بنگاه ها به عنوان معاون جرم تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

وسیمی ادامه داد: همچنین به کلیه مالکان و رانندگان اداوات مکانیکی از قبیل بیل مکانیکی، لودر، تراکتور و ...  اخطار می شود، جهت انجام هرگونه اقدامی همانند بستر سازی ، حفاری ، تسطیح  و جاده کشی و امثال آن در اراضی ملی و منابع طبیعی یا مستثنیات از اداره منابع طبیعی شهرستان پاوه استعلام و مجوز قانونی و لازم را اخذ کنند در غیر این صورت برابر قانون متخلفین برخورد خواهد شد.

وی در پایان گفت: نامبردگان به عنوان معاون و شریک جرم تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه