اخبار داغ

فرمانده انتظامی هرمزگان:

کشف ۱ تن و ۱۲۴ کیلوگرم مواد افیونی در هرمزگان

کشف ۱ تن و ۱۲۴ کیلوگرم مواد افیونی در هرمزگان
فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک تن و ۱۲۴ کیلو مواد افیونی در ۲۴ ساعت اخیر در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرلنگه با اشراف اطلاعاتی، اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر را که قصد انتقال دو محموله مواد افیونی از شهرستان مذکور را داشتند، شناسایی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: در این رابطه روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان بندرلنگه در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه، یک تیم از این باند قاچاق را که با دو دستگاه پژو ۴۰۵، در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در یکی از محورهای فرعی این شهرستان بودند، شناسایی و به آنها دستور توقف دادند.

,

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند قصد فرار از محل را داشتند که در یک عملیات ضربتی ماموران، زمین گیر و ۴ دستگاه خودرو متعلق به این باند توقیف و طی این عملیات ۳ قاچاقچی دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیف شده ۶۹۵ کیلو تریاک کشف شد.

,

جعفری ادامه داد: تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان همچنین با همکاری اطلاعاتی و عملیاتی مشترک با شهرستان کهنوج یکی دیگر از اعضاء این باند را حین انتقال یک محموله مواد مخدر با یک دستگاه خودرو پژو شناسایی و متوقف و ضمن دستگیری متهم در این عملیات ۲۳۰ کیلو تریاک کشف کردند.

,

وی اضافه کرد: در ادامه این عملیات، شب گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان نیز یک تیم دیگر از این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی را شناسایی و تحت نظر قرار دادند که سوداگران مرگ با ورود به منطقه کمین پلیس با رها کردن خودرو و استفاده از تاریکی شب متواری شدند.

,

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه این عملیات با همکاری ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی کنجی شهرستان خمیر طی دو مرحله ضمن شناسایی و توقیف ۲ دستگاه خودرو متعلق به باند دیگر سوداگران ، ۱۹۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و دو قاچاقچی دیگر را دستگیر کردند.

,

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در این عملیات جمعا یک تن و ۱۲۴کیلو گرم تریاک کشف شده است خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان احتمالی این باند ادامه دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه