اخبار داغ

با انجام ۱۶ مسابقه؛

جام حذفی تنیس بانوان| مرحله دوم مسابقات آغاز شد

جام حذفی تنیس بانوان| مرحله دوم مسابقات آغاز شد
تیم های حاضر در مرحله دوم گروهی مسابقات جام حذفی بانوان به مصاف یکدیگر رفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با پایان یافتن مرحله گروهی مسابقات تنیس در جزیره کیش، تیم های حاضر در روز نخست مرحله دوم و با برگزاری ۱۶ مسابقه با هم دیدار کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
با برگزاری روز نخست ، هیات تنیس البرز، زیراکس تهران ، گلگهر سیرجان (ب) ، صنایع غذایی پالود پارسیان ، K2 (الف)، هیات تنیس فارس (الف)، پایا چوب تبریز، آکادمی تنیس البرز ( الف)، آکادمی تنیس مهذب نیا (الف)، ایفا سرام یزد ، آکادمی احمدوند هرمزگان ، آکادمی تنیس صدری ( الف) ، هیات تنیس فارس، اپلیکشن خانه دان (الف) ، مدرسه تنیس حمید و تنیس سنتر کرمان حریفان خود را از پیش رو برداشتند. 
,
 
,
مرحله دوم مسابقات به مدت ۳ روز انجام می شود و در نهایت از هر گروه یک تیم به جدول اصلی راه پیدا می کند. این مرحله از رقابت ها در ۳ روز انجام می شود و برترین ها جواز حضور در جدول اصلی را بدست می آورند. 
,
 
,
در این دوره از رقابت ها بیش از ٢٠٠ شرکت کننده از استان های آذربایجان شرقی، البرز ، اصفهان ، تهران‌، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس، کرمان ، مازندران ، هرمزگان ، همدان، یزد و جزیره کیش حضور دارند. این مسابقات از بیست و چهارم دی تا چهارم بهمن ماه به میزبانی فدراسیون تنیس در زمین های مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش برگزار می شود.
,
سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مونا گل نبی است و مهدیه کریمی فرد نیز به عنوان مدیر حضور دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه