اخبار داغ

مهار آتش‌سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی گلستان/ استاندار گلستان درخواست بالگرد کرد

مهار آتش‌سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی گلستان/ استاندار گلستان درخواست بالگرد کرد
درحال حاضر به جز عرصه های محیط زیست در جنگل گلستان، با مهار آتش، هیچ آتش فعالی در جنگل های استان گلستان وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، طی 10 روز گذشته و با ورود جبهه گرم و وزش باد به استان گلستان، شاهد اتش سوزی در نقاط مختلف استان گلستان بودیم که بیشتر این اتش سوزی ها در شهرستان های گرگان، رامیان و مینودشت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

آتش سوزی در چهار نقطه از جنگل های گالیکش

, آتش سوزی در چهار نقطه از جنگل های گالیکش, آتش سوزی در چهار نقطه از جنگل های گالیکش,

اما با اعلام اطفا و مهار اتش سوزی در جنگل های استان گلستان، عصر روز گذشته چهار نقطه از جنگل های شهرستان گالیکش دچار حریق شد که با ورود اکیپ های اطفا حریق منابع طبیعی و مردم، اتش این نقاط مهار و کنترل شد.

,

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان:

,

آتش فعالی در گلستان نداریم/ 96 مورد آتش سوزی در 10 روز 

, آتش فعالی در گلستان نداریم/ 96 مورد آتش سوزی در 10 روز , آتش فعالی در گلستان نداریم/ 96 مورد آتش سوزی در 10 روز ,

عبدالرحیم لطفی، مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری استان گلستان در گفتگو با گلستان ما، اظهار داشت: در حال حاضر تنها اتش سوزی استان گلستان درعرصه های محیط زیست استان است که با توجه به وسعت آن، استاندار گلستان برای اطفای آن درخواست هلیکوپتر کرده است.

,

وی افزود: متاسفانه روز گذشته با کنترل و اطفای حریق در 6 نقطه از جنگل های گرگان، رامیان و مینودشت، شاهد اتش سوزی در 4 نقطه از جنگل های مینودشت بودیم که خوشبختانه با حضور به موقع اکیپ های اطفای حریق، آتش این چهار نقطه مهار و اطفا شد.

,

لطفی ادامه داد: در حال حاضر علی رغم اینکه تمام اکیپ ها در سطح استان در حال اماده باش هستند؛ دو اکیپ نیز در جنگل گلستان مستقر  می باشند و با توجه به وسعت اتش سوزی در عرصه های محیط زیست، استاندار گلستان درخواست هلیکوپتر کرده است.

,

وی گفت: طی 10 روز گذشته 96 مورد اتش سوزی در سطح استان گلستان داشتیم که وسعتی بالغ بر 73 هکتار از جنگل ها و مراتع استان را دربرگرفت و خوشبختانه این اتش سوزی ها سطحی و برگ سوزی بود و در برخی موارد شاهد اتش سوزی برخی تنه های خشکیده بودیم.

,

مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری استان گلستان تاکید کرد: در حال حاضر به جز عرصه های محیط زیست که در جنگل گلستان در حال سوختن است؛ اتش فعالی در سطح استان گلستان نداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه