اخبار داغ

کارشناس مذهبی:

حضرت فاطمه زهرا(س) آیینه تمام‌نمای پیامبر اکرم(ص) بود

حضرت فاطمه زهرا(س) آیینه تمام‌نمای پیامبر اکرم(ص) بود
نورالحسینی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در گفتار، رفتار، راه رفتن، شجاعت و عبادت آیینه تمام نمای رسول خدا (ص) بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مجتبی نورالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به شأن و منزلت باعظمت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: در کتب اندیشمندان شیعه، مسلمان و حتی غیرمسلمانان، جایگاه رفیع صدیقه طاهره(س) بیان‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در این کتب آمده است که حضرت زهرا(س) با قلبی بزرگ و عقلی گسترده، قهرمانی بود که یک‌تنه در مقابل غاصبین حق امامش ایستاد و نماد ایستادگی در مقابل تحریف‌کنندگان زمان خود بود.

,

کارشناس مذهبی عنوان کرد: حضرت زهرا(س) در گفتار، رفتار، راه رفتن، شجاعت و عبادت آیینه تمام نمای رسول خدا(ص) بود؛ حیف است که زندگی حضرت زهرا(س) را با خودکار روی کاغذ نوشت بلکه باید به روی برگ‌های گل با جوهر مشک و عنبر نوشت.

,

وی خاطرنشان کرد: نویسنده سعودی در رابطه با فضائل حضرت زهرا(س) این‌طور می‌نویسد که مریم(س) به‌واسطه انتصابش به عیسی، مریم شد؛ فاطمه(س) دختر، شخص اول عالم هستی و همسر وصی خاتم انبیا است؛ او مادر حسنین و زینبین و ۱۱ عیسی آل محمد (ص) است که تمامی انبیا و عیسی ها باید در خانه انوار مقدسه آن‌ها زانوی ادب بزنند.

,

نورالحسینی تصریح کرد: درشان و منزلت حضرت زهرا(س) اگر هیچ نگوییم و تنها به این روایت پیامبر اکرم (ص) که رضایت و خشنودی فاطمه(س) رضایت پروردگار و غضب او، خشم خداوند را در پی دارد کفایت می‌کند.

,

کارشناس مذهبی با اشاره به این‌که مودت اظهار محبت و دوستی است، بیان کرد: از طریق لسان، بذل جان، علم و نوشتن، زیارت، عمل، اخلاق و کمک به دیگران، مودت خود نسبت به اهل‌بیت(ع) را نشان دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه