اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی شهرستان کلاله:

زنان جامعه اسلام حضرت فاطمه(س) را سرلوحه خود قرار دهند/ جایگاه رفیع دخت نبی اکرم(ص) در بین اهل سنت

زنان جامعه اسلام حضرت فاطمه(س) را سرلوحه خود قرار دهند/ جایگاه رفیع دخت نبی اکرم(ص) در بین اهل سنت
الحاج محمد امین آخوند صفری گفت: جایگاه حضرت زهرا(س) در طول تاریخ اسلام و بشریت، جایگاه دنیوی و اخروی است؛ لذا می طلبد زنان جامعه اسلامی این بانوی بزرگ اسلام را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا الحاج محمد امین آخوند صفری، امام جمعه اهل سنت شهر فراغی شهرستان کلاله در گفتگو با گلستان ما با شاره به جایگاه و شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: مقام، منزلت و پاکدامنی حضرت فاطمه(س) دختر نبی مکرم اسلام(ص) در وصف نمی‌گنجد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی با بیان اینکه پیامبر بزرگ اسلام(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) را اهل بهشت و بزرگ زنان بهشت خوانده است، افزود: در میان زنان چهار زن ایمانشان تکمیل شده که یکی از آنان حضرت فاطمه(س) بود که از جهات مختلف زبان زد عام و خاص است.

,

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی با تاکید بر اینکه توجه به‌ویژگی‌های اخلاقی و سیره عملی حضرت فاطمه زهرا(ع) در مسیر زندگی فردی بهترین راه و سیره است، گفت: جایگاه حضرت زهرا(س) در طول تاریخ اسلام و بشریت، جایگاه دنیوی و اخروی است؛ لذا می طلبد زنان جامعه اسلامی این بانوی بزرگ اسلام را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

,

آخوند صفری یادآور شد: پاک دامنی حضرت فاطمه زهرا(س) به گونه ای بود که لازم است بانوان از وی در پاک دامنی تاسی بگیرند.

,

وی در پایان با بیان اینکه در کتاب‌های اهل سنت روایات زیادی از رسول اعظم(ص) در شأن و جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) بیان شده است؛ گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) در سایه کمالات و فضایل الهی به جایی رسید که پیامبر(ص) عظیم شأن اسلام وی را در جایگاه کرامت نزد خود قرار داده است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه