اخبار داغ

مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) در امام زاده مختار(ع)+تصاویر

مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) در امام زاده مختار(ع)+تصاویر
همزمان با فرارسیدن شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س)، مراسم حرم تا حرم به مقصد حرم امام زاده مختار(ع) در شهر یاسوج برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس همزمان با فرارسیدن شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س)، مراسم حرم تا حرم به مقصد حرم امام زاده مختار(ع) ظهر امروز در شهر یاسوج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

گفتنی است سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد بود.

,

حجت الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه مرکز استان در جمع عزاداران ایام فاطمی در حرم امام زاده مختار(ع) گفت: از حرم تا به حرم یک ارادات و یک اخلاص است.

,

وی افزود: گروهی هستند که در مسبر حق هستند و خدا رو می شناسند وبه همه پیامبران و فرستادگان خداوند ایمان دارند و واجبات خداوند را انجام میدهند و در مسیر حق هستند، اما کسانی هستند که نماز را ترک میکنند روزه نمیگبرند و زکات نمیدهند اینها در مسیر حق نیستند.

,

حجت الاسلام حسینی گفت: آن زنی که خود را برهنه میکند و خود را در معرض مردم قرار میدهد در مسیر حق نیست بلکه  گمراه است.

,

خطیب جمعه مرکز استان ادامه داد: گروهی هستند یا مشرکند و یا خداپرست و موحد هستند اما در میدان عمل علیه پیامبر خداوند شمشیر میکشند اینها مغضوب هستند، اینها مقابل اهل بیت ایستاده اند مقابل دختر پیامبر خدا در مقابل حضرت علی(ع) ایستاده اند اینها مغضوبند.

,

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: میگویند گمراهان چه کسانی هستند، گمراهان کسانی هستند که در مقابل این معارف قرار میگرند و به آنها نگفته اند که انبیا و اولیا و نماز و روزه چیست و حتی کیست.

,

حسینی در ادامه گفت:راه راست پیامبر اکرم اولیا الهی و امامان معصوم هستند و اگر میخواهیم به راه راست برویم باید خدا را سپاسگزار باشیم که ما را به حقیقت فاطمی آشنا کرد.

,

وی بیان کرد: اگر میخواهید گره از مشکلاتتان باز شود به پنج تن آل عبا متوسل شوید همانگونه حتی پیامبران اولوالعزم نیز به پنج تن آل عبا متوسل میشدند.

,

امام جمعه مرکز استان بیان داشت: امروز عرش و فرش در سوگ شهادت دختر پیامبر بانوی دو عالم می گریند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه