اخبار داغ

تخریب خیابان‌های یاسوج توسط ماشین‌های حمل بتن

تخریب خیابان‌های یاسوج توسط ماشین‌های حمل بتن
برخی از خودروهای حمل بتن بدون توجه به قانون و مقررات شهری باعث ریخته‌شدن بتن بر روی آسفالت خیابان‌ها در شهر یاسوج می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس با شروع صنعتی شدن ساخت و ساز جامعه بشری از بسیاری از روش های قدیمی و سنتی در بحث ساخت و ساز فاصله گرفت و با استفاده از ماشین آالات پیشرفته بسیاری از راه های پر دردسر و زمان در بحث ساختمان سازی کنار رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

یکی از الزامات ساختمان سازی در سطح شهر رعایت قانون و مقررات است، در همین خصوص یکی از شهروند خبرگاران ما در تماسی با این پایگاه خبری نسبت به عدم برخورد با ماشین الات حمل بتن که باعث ریخته شدن بتن در سطح شهر می شوند خبر داد.

,

, ,

این شهروند خبرنگار ما در ادامه افزود: متاسفانه برخی از این خودروهای حمل بتن بدون توجه به قانون و مقررات شهری وقتی برای انجام عملیات های بتن ریزی در سطح شهر یاسوج تردد می کند باعث ریخته شدن بتن بر روی آسفالت خیابان های شهر شده که این بتن ها اولا زیباریی شهر را مخدوش می کنند و دوما برخی از این بتن ریزی ها در سطح شهر باعث بوجود آمدند برآمدگی های بر روی آسفالت می شوند که عبور و مرور خودروها را با مشکل مواجه می کنند.

,

باید با اشخاصی که بدون رعایت الزامات زیست محیطی و حقوق شهروندی با حمل غیر اصولی و مازاد بر ظرفیت بونکرها، باعث ریختن بتن و سیمان در خیابان‌های سطح شهر و برهم زدن تنظیف شهر و حقوق مسلم شهروندان می‌شود برخود قانونی شود تا دیگر شاهد چنین بی قانونی های در شهری که لقب پایتخت طبیعت ایران را یدک می کشد نباشیم.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه