اخبار داغ

سیلاوی‌زاده: بهترین بازیکنان دنیا در لیگ حضور دارند

سیلاوی‌زاده: بهترین بازیکنان دنیا در لیگ حضور دارند
با اتمام مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته مردان، سرمربی پالایش نفت آبادان عملکرد تیم خود را رضایت‌بخش دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالزهرا سیلاوی‌زاده، سرمربی تیم والیبال نشسته پالایش نفت آبادان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: حدود ۲۵ سال است که در حوزه والیبال ایستاده و نشسته فعالیت دارم و به صورت مقطعی هدایت تیم پالایش نفت آبادان را در لیگ بر عهده داشتم و مجدد بعد از شش سال به عنوان سرمربی همراه این تیم در مسابقات حاضر شدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، مسابقات، اردوها و سالن‌های ورزشی در طول یکسال اخیر تعطیل بود و ورزشکاران ما از فضای تمرین متمرکز دور بودند و در خانه ورزش را پیگیری کردند. این موضوع باعث شد که آنها در مسابقات از آمادگی بالایی برخوردار نباشند.

,

سیلاوی‌زاده افرود: البته هدف ما حفظ سلامتی ورزشکاران و افزایش حضور جانبازان و معلولین در ورزش است، به همین دلیل امسال با توجه به شرایط شیوع ویروس کووید ۱۹ اصراری به برگزاری اردوهای متمرکز نداشتیم.

,

وی تصریح کرد: باشگاه پالایش نفت آبادان نیز به دنبال افزایش انگیزه و حفظ روحیه ورزشی در بین ورزشکاران جانباز و معلول استان است و کسب مدال و سکوهای قهرمانی در مرحله بعدی اهداف مسئولین این باشگاه قرار دارد.

,

سرمربی پالایش اظهار داشت: در مرحله اول مسابقات، با برد مقابل تیم شهرداری ارومیه، یک پیروزی در کارنامه تیم ثبت کردیم. در مرحله دوم نیز اولین دیدارمان با تیم قدرتمند مس شهر بابک بود و در ادامه برابر تیم خوب ذوب آهن حاضر شدیم و در نهایت با پیروزی برابر سپیدرود رشت به کارمان در این دوره از رقابت‌ها پایان دادیم.

,

سیلاوی‌زاده عنوان کرد: تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه بود که از عملکرد آنها رضایت دارم چرا که ورزشکاران تیم پالایش با کمترین زمان تمرین، مقابل تیم‌های بزرگ و قوی لیگ با تمام توان بازی کردند.

,

وی بیان کرد: والیبال نشسته ایران، قهرمان جهان است و در لیگ بهترین بازیکنان دنیا حضور دارند و به همین دلیل بازی برابر هر یک از تیم‌ها کار سختی است.

,

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان در پایان گفت: از مسئولین فدراسیون، انجمن و سازمان لیگ والیبال نشسته که با وجود شیوع بیماری کرونا، فضایی را برای برپایی لیگ ایجاد کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه