اخبار داغ

پس از مراسم عزاداری با اعضای تیم‌های ملی در کمپ؛

بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون و خانه کشتی/ علی‌نژاد: ورزش اول کشور برای وزارت‌خانه در اولویت قرار دارد

بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون و خانه کشتی/ علی‌نژاد: ورزش اول کشور برای وزارت‌خانه در اولویت قرار دارد
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز از فدراسیون جدید کشتی و خانه کشتی بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در مراسمی که اعضای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، علیرضا دبیر، حمید سوریان و سید جلال عسگری، رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون کشتی حضور داشتند، مداحل اهل بیت (ع) در سوگ بهترین زن عالم صدیقه طاهره (س) به مداحی و مرثیه سرایی پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهدی علی نژاد که صبح امروز برای دیدار با کشتی گیران و اعضای کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی حضور یافته بود، پس از این دیدار به همراه علیرضا دبیر رئیس فدراسیون از محل ساختمان جدید فدراسیون کشتی در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده که با تازگی مورد بهره برداری قرار گرفته است بازدید کرد.

,

علی نژاد در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: ما خود را جزئی از خانواده کشتی می دانیم و اعضای ما نیز از خانواده کشتی بودند، ما در ووشو برای مدال گرفتن از فنون ناب کشتی استفاده کردیم که این ریزه کاری ها باعث جهشت رشته ورزشی ووشو شد.

,
وی تصریح کرد: ما بعنوان مسئول لحظه به لحظه که کار می کنیم به فکر شما ورزشکاران هستیم و به همراه شما بعنوان سربازان این وطن هستیم. امروزه رقابت بین کشورها وارد میدان ورزش شده و سربازان هر کشور در مبارزات، ورزشکاران هستند و این توفیق را داریم که بتوانیم از کیان این کشور دفاع کنیم.
,
 
,
معاون وزیر ورزش خاطرنشان کرد: کشتی بعنوان ورزش ملی کشور برایمان در اولویت است و حمایت خود را از این رشته بعمل می آوریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه