اخبار داغ

دژاگه و حاج‌صفی آماده هستند؛

چمنیان: با تمرکز کامل به دنبال ۳ امتیاز دیدار با استقلال هستیم/ سعی می‌کنیم برای هر بازی سورپرایز داشته باشیم

چمنیان: با تمرکز کامل به دنبال ۳ امتیاز دیدار با استقلال هستیم/ سعی می‌کنیم برای هر بازی سورپرایز داشته باشیم
مربی تیم تراکتور تبریز گفت: ما تمرکزمان را روی کیفیت و عملکرد خودمان خواهیم گذاشت تا ان‌شاءالله بدون حرف و حدیث و دغدغه استقلال را شکست دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس چمنیان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بدون تردید استقلال یکی از تیم‌های بزرگ کشور و باسابقه درخشان است و همواره تیمی قابل احترام بوده است. در طول فصل هم استقلال یکی از همسایگان ما در جدول بوده و کسب امتیاز مقابل این تیم یکی از استراتژی‌های اصلی ماست. سعی کردیم در فاصله بازی ذوب‌آهن و استقلال که نسبتاً هم زیاد بود، علاوه بر استراحت و ریکاوری بازیکنان در مورد نقاط ضعف‌مان کار کنیم و سعی کنیم کیفیت کار را ارتقا بدهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: اولویت اول ما این است که فوتبال با کیفیتی را در شأن نام تراکتور به نمایش بگذاریم. قطعاً کسب نتیجه هم اولویت دوم ماست و تا اینجا هم به طور نسبی بد نبودیم. امیدواریم بازی به بازی بهتر شویم و در بازی‌های باقیمانده تا نیم‌فصل اول علاوه بر اینکه جایگاه خوبی را در جدول پیدا کنیم، برای نیم‌فصل دوم هم آماده شویم.

,

مربی تیم تراکتور تصریح کرد: تیم استقلال را هم کاملاً ارزیابی کردیم و طبیعی است تیم ما هم مورد ارزیابی‌ قرار گرفته است. سعی می‌کنیم برای هر بازی علاوه بر داشته‌های قبلی، استراتژی و سورپرایز فنی داشته باشیم که به ما در کسب نتیجه کمک می‌کند. خوشبختانه بازیکنان آسیب‌دیده هم رسیدند و از حداکثر نفرات می‌توانیم استفاده کنیم. بخشی از تیم استقلال خیلی  قابل توجه است و سعی کردیم در برنامه‌های تاکتیکی تمرکزمان را روی کنترل نقاط قوت و استفاده از نقاط ضعف استقلال بگذاریم که می‌تواند یک پوئن مثبت برای ما باشد. ضمن اینکه با توجه به نتایجی که در فاصله دیدار ما با ذوب‌آهن و این بازی اتفاق افتاد، تکلیف ما برای کسب امتیاز بیشتر می‌شود تا از بالای جدول عقب نمانیم و با کسب حداکثر امتیاز و نمایش خوب و دلپذیر خودمان را در بالای جدول حفظ کنیم و بازی به بازی بهتر شویم.

,

چمنیان در مورد مصدومان و محرومان این تیم نیز گفت: خوشبختانه مصدوم نداریم و دژاگه آخرین نفری بود که با اقدامات درمانی آماده بازی است. حاج‌صفی هم آماده شده و فکر می‌کنم با نظر مسعود شجاعی و کادرفنی ان‌شاءالله بتوانیم از حداکثر ظرفیت‌مان در این بازی استفاده کنیم و بازی خوبی انجام دهیم.

,

وی درباره انتخاب بیژن حیدری برای قضاوت دیدار تراکتور و استقلال نیز یادآور شد: یکی از استراتژی‌های تراکتور همیشه این بوده که به داوران احترام می‌گذاریم. بیژن حیدری هم از داوران خیلی خوب است و با توانایی و تجربه ایشان بعید می‌دانم مشکل خاصی به وجود بیاید. ضمن اینکه هر دو تیم به دنبال بازی جوانمردانه هستند. ما تمرکزمان روی کیفیت و عملکرد خودمان خواهیم گذاشت تا ان‌شاءالله بدون حرف و حدیث و دغدغه با حداکثر امتیاز از این بازی خارج شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه