اخبار داغ

احتمال انتقال بخش کرونایی معین کرونا به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

احتمال انتقال بخش کرونایی معین کرونا به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج
طبق برخی از شنیده های که در حال دست به دست شدن در بین مردم بوده،در روز های آینده قسمتی و یا کلیه تجهیزات در زمینه مبارزه با کرونا و بیمارستان کرونایی مرکز استان به بیمارستان قدیمی شهر یاسوج یا همان شهید بهشتی در قلب شهر یاسوج انتقال داده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس قریب یک سال از ظهور ویروسی خطرناک به نام کرونا یا همان کوید 19 در جهان می گذرد، ویروسی که در حال حاضر بیش از100میلیون نفر را در جهان آلوده به خود کرده و به گفته کارشناسان این ویروس که ویروسی جهش یافته بوده در ماه های اخیر نیز تلفات زیادی را در جهان داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این ویروس از اسفند ماه سال گذشته وارد ایران و کشورهای اقماری منطقه شده و باعث شده که در حال حاضر تعداد کثیری از همنوعانمان نیز به آن مبتلا شده و بسیاری نیز قربانی این ویروس شوند.

,

در حال حاضر این ویروس در استان کهگیلویه وبویراحمدکه قریب 800هزار نفر جمعیت داشته همچنان می تازد و در این استان 420نفر را تا کنون قربانی خود کرده است.

,

کهگیلویه وبویراحمد ازطرفی به دلیل بافت سنتی و از طرفی دیگر به دلیل موقعیت توپوگرافی خاص، سالهای سال بامحرومتی های کهنه و تاریخی دست و پنجه نرم کرده و امروز همچنان طعم این محرومیت های کهنه را می چشد و دربسیاری از زیرساختها همچنان دارای ضعف و محدودیت های خاص است.

,

هرچند در سالهای اخیر چندبیمارستان از جمله شهید جلیل، امام سجاد (ع) یاسوج و حتی چند بیمارستان خصوصی درمرکز استان دایر شده، اما بسترهای زیر ساختی آن همچنان جوابگوی نیاز مردم نیست.

,

, ,

از زمان ورود ویروس کرونا به کهگیلویه وبویراحمد تنها بیمارستانی که به عنوان سنگر مقابله با کرونا در مرکز استان از آن یاد می شود، بیمارستان تازه افتتاح شده شهید جلیل در مرکز استان بوده و هست.

,

بیمارستانی که بعد از یکسال از افتتاح آن، وارد فازی تدافعی برای از بین بردن ویروس کرونا شده و امروز همچنان به عنوان بیمارستان معین مرکز استان از آن یاد می شود.

,

طبق برخی از شنیده های که در حال دست به دست شدن در بین مردم بوده، در روز های آینده قسمتی و یا کلیه تجهیزات در زمینه مبارزه با کرونا و بیمارستان کرونایی مرکز استان به بیمارستان قدیمی شهر یا همان شهید بهشتی در قلب شهر یاسوج انتقال داده خواهد شد که جای بسی تأمل دارد.

,
 
,

اگر این موضوع واقعیت داشته باشد،باید آماده یک فاجعه بزرگ در زمینه ویروس کرونا در شهر یاسوج بود.

,

, ,

ویروس کرونا که به عنوان ویروس بدون مرز وقاتل خاموش نیز از آن یاد می شود امروز به صورت جهش یافته ای دیگر نمود پیدا کرده و انتقال تجهیزات و بیماران از تنها بیمارستان معین شهر یاسوج در مرکز استان به بیمارستان شهید بهشتی به دلیل قرار گرفتن آن در مرکز شهر یاسوج صدمات زیادی را به بدنه درمان و سلامتی مردم وارد خواهد کرد.

,

بیمارستان شهید جلیل در حال حاضر در یک بزرگراه به نام "شهید قرنی" در جنوب یاسوج واقع شده و جمعیت زیادی در اطراف این بیمارستان در حال گذر نیستند، اما بیمارستان شهید بهشتی در مرکزشهر یاسوج بنا نهاده شده و انتقال این موضوع به این بیمارستان به دلیل عبور و مرور های پی در پی مردم و تراکم جمعیت در این قسمت از شهر می تواند صدمات زیادی را به بدنه سلامت شهر یاسوج وارد کند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه