اخبار داغ

ایزدخواه در گفت‌وگو با دانا:

معطل نگه داشتن کشور برای مذاکره، خیانت به مردم است/ دولت مشکلات را از درون کشور حل کند

معطل نگه داشتن کشور برای مذاکره، خیانت به مردم است/ دولت مشکلات را از درون کشور حل کند
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: معطل نگه داشتن کشور بیشتر از این را خیانت به کشور و سوء استفاده از اعتماد مردم می دانیم.
[

«روح الله ایزدخواه»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه آمریکا بارها در موقعیت های مختلف مورد از سوی ملت ایران مورد آزمون قرار گرفته است و برجام نیز بکی دیگر از فرصت هایی بود که مورد صداقتش مورد آزمایش قرار گرفت گفت: آزموده را چندین بار آزمودیم ولی پاسخی از صداقت وی نگرفتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه به فرموده امام راحل آمریکا توبه نخواهد کرد تصریح کرد: در جریان برجام دیدیم که وقتی تمام مسائل کشور را به آمریکا گره زدیم و 7 سال کشور را معطل نگه داشتیم اما نتیجه ای برایمان حاصل نشد؛ اینکه در 6 ماه باقی مانده تصور کنیم قرار است اتفاق ویژه ای رخ داده و یا رفتار آمریکا عوض شود نگاه غیر واقع بینانه ای است؛ آمریکا هرگز به تعهدات خود در برجام برای برداشتن تحریم ها عمل نخواهد کرد.

,

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه اساسا دولت بایدن و معاونانش اساسا خودشان از طراحان اصلی تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران بودند عنوان کرد: معطل نگه داشتن کشور بیشتر از این را خیانت به کشور و سوء استفاده از اعتماد مردم می دانیم.

,

وی با بیان اینکه مردم به خاطر تعلل های صورت گرفته در این 7 سال زیان و خسارت زیادی را متحمل شدند تصریح کرد: از هر جایی که جلوی ادامه خطا گرفته شود منفعت است از این روز دولت باید در چند ماه باقی مانده از عمرش به مسائل و مشکلات کشور رسیدگی کرده و اولویت را تکیه به توان داخلی قرار دهد؛ دولت مشکلات را از درون حل کند.

,

ایزدخواه با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد از مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت است و ربطی به تحریم ها ندارد عنوان کرد: خود تحریم ها در صنعت و اقتصاد باید اصلاح شود آنوقت همه خواهند دید مشکلات از درون قابل حل شدن است و تحریم ها کمترین اثر در وضع موجود کشور را دارد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه