اخبار داغ

یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با دانا:

آمریکایی‌ها به واکسن تولید شده کشورشان بی‌اعتمادند/ واکسن‌های وارداتی باید تأییدیه بگیرند

آمریکایی‌ها به واکسن تولید شده کشورشان بی‌اعتمادند/ واکسن‌های وارداتی باید تأییدیه بگیرند
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:بررسی سایت‌های معتبر آمریکایی ـ انگلیسی نشان می‌دهد مردم آن کشورها اعتمادی به واکسن تولیدشده کشورهای خود ندارند.
[

سید جلیل میرمحمدی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بی‌اعتمادی به واکسن‌های غربی را نشأت گرفته از رفتارهای آن‌ها دانست و اظهار کرد: کمپانی‌هایی که رهبر معظم انقلاب بر عدم ورود واکسن کرونا از آن‌ها تأکید داشتند، عمدتاً تعداد مرگ‌ومیر و مبتلایان به کرونا در آن‌ کشورها با توجه به جمعیت‌شان بسیار زیاد است.

, سید جلیل میرمحمدی, سید جلیل میرمحمدی, عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی , شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: اگر واکسن‌های ساخته‌شده در غرب می‌توانست افراد مبتلا را درمان کند، اولویت با مردم کشورهای سازنده واکسن بود. این در حالی است که بررسی سایت‌های معتبر آمریکایی ـ انگلیسی نشان می‌دهد مردم آن کشورها اعتمادی به واکسن تولیدشده کشورهای خود ندارند.مردم کشورهای انگلیس و آمریکا نه‌تنها اعتمادی به واکسن تولیدشده در کشورهای خود ندارند؛ بلکه شاهد پدیدار شدن عوارض جدی پس از تزریق واکسن در میان هموطنان خود بوده‌اند.

,


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به سناریوهای کشورهای غربی برای تست واکسن‌ها، عنوان کرد: کشورهای استکباری مانند آمریکا و اروپا هنگامی‌که می‌خواهند آزمایش انسانی یک واکسن را تست کنند، این تست‌ها را بر روی کشورهای جهان سوم انجام می‌دهند و این سناریویی است که همه می‌دانند.

,
,


عدم اقبال غربی‌ها از واکسن امریکایی-اروپایی 

,
, عدم اقبال غربی‌ها از واکسن امریکایی-اروپایی , عدم اقبال غربی‌ها از واکسن امریکایی-اروپایی ,

وی افزود: زمانی که مردم کشورهای تولیدکننده واکسن در آمریکا و اروپا به واکسن‌های کرونای تولید کشورشان اقبالی نشان نمی‌دهند، ضرورت دارد تا ایران نیز با حساسیت بیشتری سراغ واکسن‌های واردشده برود. ازآن‌جهت که کشور ایران همواره مورد تهاجم ۴۰ ساله همه‌جانبه کشورهای مستکبر جهانی بوده است.

,


میرمحمدی تصریح کرد: استکبار جهانی هیچ‌گاه از آسیب زدن به کشور ایران و مردم کوتاهی نکرده است. ازاین‌رو دانشمندان، مسئولان و مردم باید حساسیت بیشتری نسبت به کشورهای مستکبر داشته باشند و موضع‌گیری رهبر انقلاب، علمی و ازنظر سیاسی کاملاً منطقی است.

,
,

واکسن‌های وارداتی باید تأییدیه بگیرند

, واکسن‌های وارداتی باید تأییدیه بگیرند,

این نماینده مجلس تأکید کرد: کشوری که به‌راحتی سردار سلیمانی را ترور و جنگ تحمیلی را بر ایران تحمیل می‌کند و تحریم‌های ظالمانه را در پرونده خود داشته است، مورد اعتماد نیست و ما نباید به ورود واکسن‌های آن‌ها چراغ سبز نشان دهیم.

,

وی در خاتمه این گفت‌وگو، بیان کرد: ما می توانیم از کشورهایی که به‌رغم تحریم‌های ظالمانه آمریکا و اروپا سالها با ما مبادلات کالایی و مالی داشته‌اند واکسن خریداری و وارد کنیم، البته معتقدم واکسن وارداتی از این کشورها نیز باید از سوی مجامع علمی کشور مورد آزمایش قرار بگیرد و در نهایت تاییدیه بگیرند. 

,


انتهای پیام/ا

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه