اخبار داغ

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران؛

افتتاح 10 ایستگاه مترو در پایتخت طی بهمن و اسفند

افتتاح 10 ایستگاه مترو در پایتخت طی بهمن و اسفند
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از افتتاح 10 ایستگاه مترو طی ماه‌های بهمن و اسفند در پایتخت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در مراسم بهره‌برداری از ورودی شرقی ایستگاه کمیل در خط 7 مترو تهران اظهار داشت: ایستگاه کمیل دارای دو ورودی شرقی و غربی شده است که ورودی غربی آن سال 97 افتتاح شد و دو سال طول کشید تا ورود ی شرقی در منطقه 11 تهران افتتاح شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: 50 میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت عمرانی این ورودی مترو در نظر گرفته شد و ورودی شرقی ایستگاه کمیل دارای 8 پله برقی ساخت داخل و دو دستگاه آسانسور است.
,
 
,
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به اینکه بسیاری از ایستگاه‌های دوم ورودی دوم ندارند واین مسأله در دستور کار قرار گرفته است گفت: تا پایان سال 10 ایستگاه مترو افتتاح خواهد و از منابع دولت و بودجه غیرنقد شهرداری در این زمینه بهره‌مند می‌شویم.
,
 
,
هاشمی اعلام کرد:‌درصدد هستیم که 5 ایستگاه مترو در بهمن و 5 ایستگاه در اسفند افتتاح شود و اگر تا پایان سال بتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم سال 99 یکی از سال‌های خوب شهرداری تهران است که 12 ایستگاه به مترو آن افزوده شده است.
,
 
,
وی درباره سرانجام بودجه حمل و نقل در شهرداری تهران گفت: پیروز حناچی شهردار تهران قول مساعد داده که اعتبارات حوزه حمل و نقل و بودجه آن را افزایش دهد و قرار است قبل از اینکه لایحه مربوط به شورای شهر ارسال شود روند اصلاح اعتبارات صورت گیرد و از آنجایی که بودجه غیرنقد شهرداری و اوراق مشارکت وجود دارد دست‌مان بسته نخواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه