اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهر سالم:

آخرین آمار ابتلا به کرونا در شهرداری تهران/افزایش دوباره مبتلایان طی روزهای اخیر

آخرین آمار ابتلا به کرونا در شهرداری تهران/افزایش دوباره مبتلایان طی روزهای اخیر
مدیرعامل شرکت شهر سالم توضیحاتی درباره آخرین آمار ابتلا به کرونا در شهرداری تهران ارائه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌درباره آخرین وضعیت ابتلا به کرونا در شهرداری تهران اظهار داشت: شناسایی و غربالگری موارد ابتلا به کرونا در شهرداری تهران همچون گذشته ادامه دارد و به طور کلی علیرغم اینکه روند ابتلا در تهران و شهرداری کاهشی بوده ولی طی روزهای اخیر دوباره تغییرهایی در ابتلا به کرونا ایجاد شده است و اندکی آمارها افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: امیدواریم دوباره شاهد موج و پیک جدید کرونا نباشیم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان الزامی است و همه باید در اجرای آن اهتمام جدی داشته باشند چرا که ابتلا حتی یک مورد هم می‌تواند خطرات غیرقابل جبرانی به همراه داشته باشد.
,
 
,
مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه هنوز به کنترل کامل و سرکوب کرونا دست نیافته‌ایم، گفت: رعایت پروتکل‌ها به صورت کامل باید جزو اولویت‌های شهروندان باشد.
,
 
,
چوبینه در پاسخ به این پرسش که آخرین آمار ابتلا به کرونا در شهرداری تهران چه تعداد بوده است،‌گفت:حدود 2400  نفر در شهرداری تهران مبتلا به کرونا شده‌اند و آمار فوتی‌ها و مرگ و میر ناشی از این بیماری در اختیار سازمان مدیریت بحران است ولی باید توجه داشت نیروهای شهرداری بخشی از آن قراردادی و بخشی کارگری هستند و ممکن است تعدادی از افراد مبتلا به این بیماری شده باشند و ما آماری از آنها نداشته باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: فارس 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه