اخبار داغ

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

دشمن از فضای مجازی به دنبال تاثیر در فضای واقعی جامعه است

دشمن از فضای مجازی به دنبال تاثیر در فضای واقعی جامعه است
سردار نظری گفت: دشمن از فضای مجازی به دنبال تاثیر در فضای واقعی جامعه است از طرفی ما فضای حقیقی را در دست داریم اما متأسفانه در استفاده از فضای مجازی به عنوان یک ابزار ضعف بزرگی داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: فضای مجازی همان‌طور که از اسمش مشخص است، غیر واقعی است و دشمن به دلیل اینکه فضای حقیقی را در جامعه ما در دست ندارد از راه فضای مجازی وارد شده است لذا دشمن از فضای مجازی به دنبال تاثیر در فضای واقعی جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد با تاثیرگذاری در فضای مجازی، آن تأثیرات را در فضای واقعی جامعه پیاده سازی کند، افزود: از طرف دیگر ما فضای حقیقی را در دست داریم اما متأسفانه در استفاده از فضای مجازی به عنوان یک ابزار ضعف بزرگی داریم.

,

سردار نظری خاطر نشان شد: ناتوانی ما در استفاده از فضای مجازی می تواند چندین دلیل داشته باشد، یا اینکه می ترسیم از این فضا آسیب ببینیم، یا آموزش های لازم برای استفاده صحیح از این فضا ندیده ایم تا بتوانیم به درستی از آن استفاده کنیم یا یک سری دلایل دیگر داریم که مانع حضور نیروهای انقلابی در فضای مجازی شده.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: این عوامل متأسفانه ما را نسبت به استفاده ایجابی و مفید از این فضا و همچنین مقابله با هجمه های دشمن که به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی است، آسیب پذیر کرده است.

,

وی در پایان یادآور شد: از این رو همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند و بر آن تأکید داشتند اولاً با ورود نیروهای انقلابی به این فضا نباید اجازه دهیم فضای مجازی در اختیار معاندین، دشمنان و ضد انقلاب قرار بگیرد تا نتوانند با تأثیر در فضای مجازی بر روی فضای حقیقی تأثیر بگذارند همچنین ما باید به این سمت برویم که با استفاده از ابزار فضای مجازی علاوه بر پاسخ به شبهات، تأثیرات مثبتی نیز ایفا کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه