اخبار داغ

فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در البرز:

اولیا می‌توانند دانش‌آموزان را به مدرسه نفرستند/ قبل از مقابله با کرونا البرز روزانه ۳۰ فوتی داشت

اولیا می‌توانند دانش‌آموزان را به مدرسه نفرستند/ قبل از مقابله با کرونا البرز روزانه ۳۰ فوتی داشت
نورمحمد فردی گفت: خوشبختانه از ابتدای آذرماه تعداد بستری شده ها ۸۰ درصد کاهش یافته است در حالی که تا پیش از اجرای طرح جامع مدیریت کرونا روزانه ۳۰ نفر جان خود را از دست می دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در البرز با اشاره به اینکه مردم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شست و شوی دست ها و استفاده از ماسک باید با کووید 19 مقابله کنند، گفت: اگر استان درگیر موج چهارم کرونا شود محدودیت ها سختگیرانه تر از قبل اعمال خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
نور محمد فردی به فوت پنج نفر بر اثر بیماری کرونا طی  ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تعداد بیماران بستری شده ۲۸۰ نفر بوده و از ابتدای شیوع این ویروس قریب به ۵۳ هزار و ۷۱۶ نفر مورد مثبت در البرز شناسایی شدند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه از ابتدای مقابله البرز با کرونا ۲ هزار و ۶۳۵ نفر جان خود را از دست داده‌ اند، اظهارداشت: خوشبختانه از ابتدای آذرماه تعداد بستری شده ها ۸۰ درصد کاهش یافته است در حالی که تا پیش از اجرای طرح جامع مدیریت کرونا روزانه ۳۰ نفر جان خود را از دست می دادند.
,
 
,
فردی به کاهش تعداد فوتی ها به کمتر از 10 نفر اشاره و تصریح کرد: اگر چه اعلام شده مدارس بازگشایی می شوند اما خانواده ها مجبور به فردستان بچه های خود به مدرسه نیستند، البته حضوردانش آموزان در کلاس درس دو ساعت و با 10دانش آموز خواهد بود.
,
 
,
فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در البرز در خاتمه با اشاره به اینکه مردم نباید تصور کنند کرونا تمام شده و بی توجهی آنها استان را به سمت موج چهارم این ویروس پیش می برد, خاطر نشان داشت: تاثیر طرح جامع مقابله با کرونا در البرز به گونه ای بود که آمار بستری ها از هزار نفر به ۲۸۰ نفر کاهش یافته است.
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه