اخبار داغ

اختلافات شمشیربازی درون خانوادگی است و حل می‌شود

فخری: اختلاف نظر در همه رشته ها وجود دارد/ گزارش های لغو المپیک تکان دهنده بود

فخری: اختلاف نظر در همه رشته ها وجود دارد/ گزارش های لغو المپیک تکان دهنده بود
رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی گفت: اختلافات به وجود آمده در شمشیربازی درون خانوادگی است و حل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی در مورد اینکه گزارش‌هایی مبنی بر لغو رقابت‌های المپیک منتشر می‌شود، گفت: بله، گزارش‌ها را خواندم که تکان‌دهنده‌ بود و باید یک مقدار روی آن تأمل شود. البته ما در سمیناری که به همراه سجادی سرپرست کاروان و مسئولان کمیته بین‌المللی حضور داشتیم به جد برای برگزاری مسابقات المپیک توکیو تأکید شد و آنها اعلام کردند همه سناریوها را بررسی کرده و مدنظر قرار داده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: در حال حاضر چند مشکل به وجود آمده؛ یک اینکه بازی‌های کسب سهمیه لغو شود. در حال حاضر 55 درصد سهمیه‌ها کسب شده و 45 درصد باقی مانده که تعیین این 45 درصد کار را با مشکل مواجه کرده و مسأله دوم هم مردم ژاپن هستند که دغدغه سلامتی دارند چون علاوه بر ورزشکاران، مربیان افراد دیگری هم قرار است برای المپیک وارد این کشور شوند. امیدواریم واکسن هر چه زودتر تولید شده و ویروس کرونا از بین برود تا این مسابقات بدون مشکل برگزار شود.

,

رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی که خودش سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر است در مورد اختلاف‌هایی که در این رشته به وجود آمده،‌ گفت: بحث‌های فنی در تمام رشته‌ها وجود دارد و در شمشیربازی‌ هم اختلافات حل خواهد شد. خود فدراسیون قبل از اینکه کار به جاهای دیگر کشیده شود دنبال حل آن بوده و امیدواریم زودتر این مسائل برطرف شود و بچه‌ها تمرینات خود را شروع کنند.

,

فخری در مورد اینکه این اختلافات ناشی از چیست، ‌گفت: خیلی سخت است که من بخواهم در این مورد صحبت کنم چون خودم در اسلحه سابر حضور دارم و شاید سوتفاهم شود اما در مجموع این دعواها خانوادگی است و در همه رشته‌ها هم اتفاق می‌افتد. چانه‌زنی‌ها بین سرمربی و بازیکنان وجود داشته و این اتفاق غریبی در ورزش نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه