اخبار داغ

معاون آموزش و پرورش لرستان:

مدارس مناطق زرد و آبی لرستان آماده بازگشایی/حضور دانش‌آموزان در مدرسه اجباری نیست

مدارس مناطق زرد و آبی لرستان آماده بازگشایی/حضور دانش‌آموزان در مدرسه اجباری نیست
معتمدی با بیان اینکه مدارس کمتر از ۵۰ دانش آموز در مناطق زرد و آبی آماده بازگشایی است، گفت: حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقیه معتمدی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با شیوع کرونا، تدریس ها در فضای مجازی انجام می شود اما با توجه به اینکه پایه های اول و دوم نیاز است که در ارتباط با معلم دروس را فرا گیرند تا در پایه های بالاتر دچار آسیب نشوند، حضور این دو پایه با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس برنامه ریزی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در حال حاضر وضعیت ابتلای کرونا در استان کاهش یافته که قرار شد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از اول بهمن پایه های اول و دوم با تراکم اندک و با تعداد ۱۰ نفر در کلاس حاضر شوند البته حضور دانش آموزان در مدارس الزامی نبوده و دانش آموزان طبق اختیار در مدارس حاضر می شوند.

,

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: از اول بهمن مدارس کمتر از ۵۰ نفر در مناطق زرد و آبی آماده حضور دانش آموزان است که از چند روز پیش به همه مدارس اعلام شده تا شرایط را مهیا و نسبت به ضدعفونی کردن مدارس و رعایت دستوالعمل های بهداشتی اقدام نمایند.

,

معتمدی با بیان اینکه ۶۸ هزار دانش آموز در پایه اول و دوم در استان وجود دارد، عنوان کرد: از این تعداد ۳۵ هزار دانش آموز پایه اول و ۳۳ هزار نفر پایه دوم هستند.

,

وی بیان کرد: در استان هزار و ۳۰۰ مدرسه روستایی کمتر از ۵۰ نفر وجود دارد که در مجموع ۳۰ هزار دانش آموز در این تعداد مدرسه مشغول تحصیل هستند.

,

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه همه پایه های تحصیلی مدارس زیر ۵۰ دانش آموز، در مناطق زرد و آبی از اول بهمن بازگشایی می شوند، گفت: در صورتی که اطلاعیه و خبر جدیدی از بازگشایی مدارس و یا عدم بازگشایی از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام شود، به اطلاع دانش آموزان و والدین خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه