اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف البرز:

پرونده ۲۰۸ واحد صنفی متخلف کرونایی به تعزیرات البرز ارجاع شد

پرونده ۲۰۸ واحد صنفی متخلف کرونایی به تعزیرات البرز ارجاع شد
بهروز حصاری گفت: از ابتدای اجرای طرح برخورد با واحدهای صنفی متخلف در زمینه کرونا، پرونده ۲۰۸ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی استان البرز ارجاع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس اتاق اصناف البرز امروز دوشنبه با اشاره به اینکه واحدهای صنفی ضروری با رعایت پروتکل های بهداشتی مجوز فعالیت دارند، گفت: کسبه با توجه به منع تردد بعد از ساعت ۲۱ باید مغازه های خود را تعطیل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
بهروز حصاری به اجرای طرح برخورد با واحدهای صنفی متخلف از۲۰ آبان‌ماه در البرز اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح قریب به ۱۳۸ هزار و ۶۵۴ واحد صنفی توسط اصناف استان مورد نظارت و بازرسی قرار گرفتند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه طی این دو ماه حدود ۲۵ هزار واحد صنفی متخلف اخطار شفاهی و بقیه اخطار کتبی دریافت کردند، اظهار داشت: در این مدت ۴۶ واحد صنفی متخلف پلمب و پرونده ۲۰۸ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی استان البرز ارجاع شد.
,
 
,
رئیس اتاق اصناف البرز در خاتمه تصریح کرد: تیم های معاونت بازرسی و نظارت اتاق اصناف با همکاری بازرسان قرارگاه شهید نبی سلگی از واحدهای صنفی استان بازدید به عمل آورده و واحد صنفی از مصوبه شورای ملی مقابله با کرونا تخطی کردند، برخورد شده است.
,

 

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه