اخبار داغ

پیگیری اولیه عصر همدان درباره آلودگی آب یک رودخانه؛

قتل عام ماهی ها در رودخانه فریازان و سکوت فرماندار/ضعف مدیریتی در کنترل بحران ها

قتل عام ماهی ها در رودخانه فریازان و سکوت فرماندار/ضعف مدیریتی در کنترل بحران ها
چند روزی از مشاهده تلف شدن ماهی ها در رودخانه فریازان در تویسرکان می گذرد، اما تاکنون متولیان امر درخصوص آلوده بودن یا نیودن آب این رودخانه شفاف سازی نکرده و علت قتل عام ماهی را نگفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، بیشتر از سه چهار روز از انتشار خبر تلف شدن ماهی ها در رودخانه فریازان در شهرستان تویسرکان از سوی این مجموعه خبری می گذرد، اما تاکنون مسئولان مربوطه پاسخ شفافی در این باره ارائه نداده اند که قتل و عام ماهی ها در این رودخانه بر اثر چه نوع آلودگی بوده است؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

مهمتر از این موارد سکوت فرماندار است!

,

در این باره «محسن عبدالمالکی» صاحب پرورش ماهی کنار رودخانه از تلف شدن ماهی های استخر پرورشی خود خبر داد و گفت: آب این استخر پرورش ماهی از رودخانه فریازان تأمین می شود و ماهی ها نیز تلف شده اند، اما معلوم نیست علت اصلی آن، آلودگی آب رودخانه است و یا موضوعی دیگر.

,

همچنین «مجید یاراحمدی» مدیر امور آبفای تویسرکان در گفت و گو با عصر همدان درباره آلودگی آب شرب روستای فریازان سالم است و چاه آب تأمین کننده آب شرب در فاصله یک کیلومتری با رودخانه واقع شده و اگر هم آب رودخانه آلوده باشد تأثیری بر سلامت آن چاه نمی گذارد.

,

, ,

وی اظهار کرد: روزانه سلامت آب چاه تأمین کننده آب شرب روستا از نظر میکروبی و هر نوع آلودگی آزمایش و بررسی می شود و سالم است.

,

در حال حاضر تا این لحظه رئیس محیط زیست و دامپزشکی تویسرکان پاسخگوی تلفن های مکرر خبرنگار رودآور برای شفاف سازی نشده اند و پیگیری های مجموعه خبری عصر همدان همچنان ادامه دارد.

,

مجموعه خبری عصر همدان، مجددانه به پیگیر چرایی آلودگی آب رودخانه فریازان است تا سلامت اهالی روستاهای در مسیر دچار مخاطره نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه