اخبار داغ

رسانه ترس ندارد؛

نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد منزوی نباشند

نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد منزوی نباشند
بررسی‌های صورت‌گرفته نشان می‌دهد نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد طی ماه‌های گذشته کمتر در رسانه‌ها به منظور پاسخگویی در خصوص عملکرد و همچنین برنامه‌های خود دیده شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس نقش رسانه در حیات اجتماعی –اقتصادی-سیاسی و هر حوزه دیگری در عصر جدید بر هیچکس پوشیده و تردیدی بر تاثیر گذاری آن بر جامعه وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

اصلاح گری، جریان سازی و کمک در رفع مشکلات و زیر ساخت ها از وظایف ذاتی خبرنگارن در جامعه است و بدون شک نقش موثری درهدایت و پیش برندگی انقلاب اسلامی دارند.

,

در این مجال نمی خواهیم از نقش رسانه در جامعه بگوییم و به همین مقدمه اکتفا و به سراغ موضوع اصلی یعنی دوری نمایندگان  کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای از رسانه های استانی و ملی و حتی پایگاه اطلاع رسانی مجلس می رویم .

,

با بررسی پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی به سراغ باکس استانهای این پایگاه در 1 ماه اخیر رفتیم و متاسفانه مشاهده شد درآذر ماه جاری با انتشار 330 خبر در این وبسایت، سهم کهگیلویه و بویراحمد تنها یک خبر بوده که نشان می دهد نمایندگان استان علاوه بر اینکه در کهگیلویه و بویراحمد با رسانه ها تعامل نداشته و از این قشر زحمت کش فراری هستند در حوزه ملی نیز ضعف هایی مشاهده می شود.

,

بدون شک ارتباط داشتن و نداشتن نمایندگان با رسانه ها باعث نمی شود که خبرنگاران به وظایف ذاتی خود نپردازند و نباید از این موضوع غافل ماند که در این عصر با وجود تکنولوژی های جدید هآحاد جامعه خبرنگار هستند و ممکن است با وارونه نمایی حقایق این نمایندگان باشند که آسیب ببینند.

,

باتوجه به نقش نظارتی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و رسانه که به عنوان دیدبان واقعی جامعه عمل می کند این سوال پیش می آید با وجود همسویی در عمل چرا نمایندگان استان از رسانه فراری هستند ؟

,

عدم نظارت و بی تفاوتی اصحاب رسانه بدون شک سبب شکل گیری گروه های سهم خواه و منفعت طلب می شود لذا ترس از رسانه و چشم های نظارتی که مورد اعتماد مردم نیز هستند نباید باعث شود تا سدی مستحکم در مقابل رسانه ها باشیم و باید در کنار این دیدبانان نقاد با کار نظارتی نمایندگان به توسعه استان کمک کرد.

,

نمایندگان استان باید از حداقل ها در چانه زنی هایشان نیز استفاده کنند و نباید در حوزه رسانه منزویانه عمل کنند چرا که رسانه صدای رسای ملت است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه