اخبار داغ

دبیر کمیته تکریم خانواده شهدا کنگره ۴ هزار شهید استان یزد اعلام کرد

ساخت اپلیکیشن شهدای یزد/ راه اندازی مرکز اسناد فیزیکی و کاغذی شهدا در بنیاد شهید

ساخت اپلیکیشن شهدای یزد/ راه اندازی مرکز اسناد فیزیکی و کاغذی شهدا در بنیاد شهید
حکیمی دبیر کمیته تکریم خانواده شهدا و جمع آوری آثار کنگره 4 هزار شهید استان یزد از جمع آوری آثار شهدا، ضبط خاطرات خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان توسط بنیاد شهید و دیدار از 4 هزار خانواده شهید و ایثارگر دراستان یزد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، ابوالقاسم حکیمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری کمیته تکریم خانواده شهدا و جمع آوری آثار کنگره 4 هزار شهید استان یزد که در حسینیه سید محمد آقا برگزار شد اظهار داشت: در راستای کنگره 4 هزار شهید استان یزد ما 840 تیم به نام هر پایگاه مقاومت بسیج برای بازدید از 4 هزار خانواده شهید و 4 هزار ایثارگر تشکیل داده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

دبیر کمیته تکریم خانواده شهدا و جمع آوری آثار کنگره 4 هزار شهید استان یزد افزود: کمیته تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید از 8147  خانواده شهدا و ایثارگران دیدار کند که تااکنون 1470 خانواده ایثارگر و 1254 خانواده شهید در قالب کنگره شهدا  دیدار به عمل آمده است. 

,

وی اضافه کرد: 18 هزار تماس تلفنی با خانواده شهدا و ایثارگران و دیدار 40 اکیپ سرباز ازخانواده شهدای سرباز در هفته دفاع مقدس در دستور کارکمیته تکریم خانواده شهدا بوده است.

,

حکیمی عنوان کرد: کمیته جمع آوری آثار شهدا با همکاری بنیاد شهید و مجموعه سپاه در حال انجام است. مرکز اسناد فیزیکی و کاغذی مربوط به شهدا در فضایی بسیار مجهز و پیشرفته نگهداری می شود و بیش از 70 درصد مواردی که جمع بندی شده در اپلیکیشن شهدای یزد بارگزاری شده است.

,

دبیر کمیته تکریم خانواده شهدا و جمع آوری آثار کنگره 4 هزار شهید استان یزد ادامه داد: استدیویی در مجموعه بنیاد شهید با همکاری بسیح صدا و سیما تجهیز و راه اندازی شده و هفته ای 3 روز خانواده شهدا با رعایت دستور العمل ها خاطرات شهدا ثبت می کنند.

,

وی تصریح کرد: برنامه تلویزیونی به نام "امروز روز توست" که بحث تولد شهدا است هر روز در برنامه صدا و سیما پخش می شود و همچنین برنامه ای دیگر "به وقت عروج" که قبل اذان ظهر و مغرب اجرا می شود و شهدای همان روز را به تصویر می کشد تا یاد این شهیدان از بین نرود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه