اخبار داغ

برف و یخبندان در راه کرمانشاه

برف و یخبندان در راه کرمانشاه
کارشناس اداره هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه بارشی سردی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه جو منطقه را متأثر کرده، در بعضی ساعات سبب وزش باد نسبتاً شدید و بارش برف و باران در اکثر نقاط استان می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهناز حق پرست در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی هوای استان امروز نیمه ابری و ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد و بارش (غالباً پراکنده) خواهد بود.

کارشناس اداره هواشناسی استان کرمانشاه افزود: در روز سه شنبه مه صبحگاهی و احتمالا بارشهای خفیف مهمترین پدیده ها در سطح استان خواهند بود.

وی گفت: سامانه بارشی سردی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه جو منطقه را متأثر کرده، در بعضی ساعات سبب وزش باد نسبتاً شدید و بارش برف و باران در اکثر نقاط استان می شود که این شرایط ناپایدار در طی ساعاتی از اواخر روز چهارشنبه تا پنجشنبه به ویژه در نیمه غربی استان از شدت بیشتری برخوردار است.

حق پرست در ادامه بیان کرد: با خروج این سامانه از اواخر روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده شاهد کاهش محسوس دمای شبانه و یخبندان در اکثر نقاط استان خواهیم بود.

کارشناس اداره هواشناسی استان گفت: در 24 ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل 2 و حداکثر 13 درجه سانتی گراد در نوسان بوده که طی این مدت سومار با بیشینه دمای 30 درجه سانتی گراد؛ گرمترین و بخش حمیل با کمینه دمای منفی 1 درجه سانتی گراد زیر صفر به عنوان سردترین نقاط استان به ثبت رسیده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه