اخبار داغ

دبیر هیات کاراته استان زنجان:

دوره عملی مربیگری کاراته ۱۷ و ۱۸ بهمن در زنجان برگزار می‌شود

دوره عملی مربیگری کاراته ۱۷ و ۱۸ بهمن در زنجان برگزار می‌شود
دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: دوره عملی مربیگری درجه یک، 2 و 3 کاراته با حضور مربیانی از زنجان و سایر استان‌ها روزهای 17 و 18 بهمن‌ماه توسط هیات کاراته استان زنجان برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: هدف این است که مدرس دوره‌های عملی مربیگری کاراته، شهرام هروی مربی تیم ملی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به برگزاری دوره تئوری مربیگری درجه یک، 2 و 3 کاراته در آذرماه خاطرنشان کرد: این دوره‌ها به صورت مجازی برگزار شد.

,

نوروزی با بیان اینکه علاوه بر زنجان از سایر استان‌ها نیز در دوره تئوری مربیگری، شرکت‌کننده داشتیم، افزود: در مجموع بیش از 100 مربی در این دوره‌ها شرکت کردند.

,

دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: دوره عملی مربیگری درجه یک، 2 و 3 کاراته نیز با حضور مربیانی از زنجان و سایر استان‌ها روزهای 17 و 18 بهمن‌ماه توسط هیات کاراته استان زنجان برگزار خواهد شد.

,

وی در خصوص شرایط برگزاری این دوره‌ها با توجه به بیماری کرونا اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرده که تعداد شرکت‌کنندگان در دوره‌های عملی بیش از 25 نفر نباشد.

,

نوروزی خاطرنشان کرد: علاوه بر زنجان از سایر استان‌ها نیز برای شرکت در دوره‌های عملی، ثبت‌نام کرده‌اند و نهایت تلاش بر این است که این دوره‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با اولویت سلامتی مربیان برگزار شود.

,

دبیر هیات کاراته استان زنجان در خصوص صدور مجوز فعالیت سالن‌های ورزشی گفت: صبح امروز (دوشنبه 29 دی‌ماه) در جلسه‌ای در محل اداره کل ورزش و جوانان استان در مورد رشته کاراته اعلام شده که فقط بخش کاتا می‌تواند فعالیت داشته باشد اما فعالیت بخش کومیته فعلاً ممنوع است.

,

وی با بیان اینکه مجوز تمرین برای ورزشکاران شرکت‌کننده در مسابقات لیگ برتر صادر نشده است، تصریح کرد: مجوز تمرین به شرطی صادر می‌شود که حداکثر 5 نفر در سالن تمرین حاضر شوند در حالی که تعداد اعضای تیم و مربیان 20 نفر هستند و اینطور تمرین کردن سخت می‌شود.

,

نوروزی با بیان اینکه فدراسیون کاراته، لیگ مجازی آقایان و بانوان را برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: این مسابقات از 7 دی‌ماه آغاز شده و تیم زنجان با نام باشگاه یونیک در این مسابقات شرکت کرده و هم‌اکنون در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

,

وی اظهار داشت: تیم باشگاه یونیکِ هیات کاراته استان زنجان توانست با کسب 31 امتیاز تیمی و 4 صدرنشینی، عنوان سومی هفته اول دور برگشت این مسابقات را با مربیگری خانم مهدیون کسب کند.

,

نوروزی ابراز کرد: مهمترین اتفاق پیش روی کاراته استان زنجان نیز برگزاری انتخابات رئیس هیات کاراته در اسفندماه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه