اخبار داغ

حجت الاسلام جلالی:

آیت الله مصباح یزدی انحراف و کژاندیشی را به خوبی می شناخت

آیت الله مصباح یزدی انحراف و کژاندیشی را به خوبی می شناخت
نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: درصد خطای وی نزدیک به صفر بود، ایشان معصوم نبود اما باور داشت که در خانه نمی توان با دشمن جنگید و چون روی اصول و مبانی حرکت می کرد،انحراف شناسی و کژاندیشی را به خوبی می شناخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسین جلالی،نماینده مردم انار و رفسنجان در مراسم بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی که عصر امروز در دوشنبه های اندیشه در کتابخانه مجلس برگزار شد با اشاره به انسجام فکری ایت الله مصباح یزدی گفت: ایشان آنچنان بر روی اصول و مبانی حرکت می کردند که می شود عملکرد وی را برای سالهای سال تبیین کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه اگر پنجاه بار آیت الله مصباح به گذشته برمی گذشتند باز همین راه را ادامه می دادند گفت: درصد خطای وی نزدیک به صفر بود، ایشان معصوم نبود اما باور داشت که در خانه نمی توان با دشمن جنگید و چون روی اصول و مبانی حرکت می کرد،انحراف شناسی و کژاندیشی را به خوبی می شناخت.
,
 
,
جلالی با اشاره به اینکه سال ۷۶ ایشان روزی ۷ تا ۸ سخنرانی در شهرهای مختلف داشت گفت: بسیاری به وی تذکر دادند که بس است اینهمه نگو جوانها در حال دل زده شدن هستند اما پاسخ می داد اگر رهبری تذکر ندهند و حجت را بر من تمام نکنند من این بحث را بر سر اصول رها نمی کنم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه بسیار تکلیف مدار بودند گفت: اگر کسی به نتیجه کار توجه نداشته باشد عملکردش بی فایده است اما باید وظیفه را به تمام و کمال انجام دهیم و نتیجه در دست خداست، بسیار دقت داشتنو۶که در تکلیف و وظیفه کوچکترین کوتاهی ندشاته باشد.
,
 
,
وی با بیان اینکه در سال ۵۳ به دنبال آن بودند که کار زمین مانده را انجام دهد گفت:برخی به دنبال استادی در دانشگاه و برخی به دنبال مرجعیت بودند اما آن زمان همه تلاش خود را به مباحثی که امروز به مرکز امام خمینی مربوط می شود را شروع کرد.
,
 
,
جلالی با اشاره به اینکه آیت الله مصباح بین حریم دینی و حریم شخصی تفاوت قائل بود گفت: هر وقت هر کسی توهین به وی می کرد و می گفتیم پاسخ بده می گفت به من توهین کرده نه به دین، ما فدایی مکتب هستیم مکتب فدایی ما نیست، وقتی در روزنامه کیش توهین به ایشان شد، برای آن کاریکاتوریست موقع خروج از کشور مشکل پیش آمده بود که آیت الله مصباح گفتند من گله و شکایتی ندارم از شما راضی هستم هر چه می خواهید بنویسم و امضا کنم.
,
 
,
جلالی با بیان خاطره ای از دیدار آیت الله مصباح یزدی با رهبر انقلاب گفت: آیت الله مصباح در این دیدار وقتی چشمشان به مقام معظم رهبری افتاد، خم شده پای رهبری را ببوسیدند که عمامه از سرشان افتاد فردای آن روز مدام تلفن دفتر به صدا در می آمد که این سجده به بشریت است و نسبت به این مسئله اعتراض می کردند، آیت الله مصباح پاسخ دادند بگویید احترام به مقام معظم رهبری احترام به امام زمان است و احترام به امام زمان عین عبودیت است. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه