اخبار داغ

تراکتور ۱ - استقلال ۳؛

لیگ برتر فوتبال| فروپاشی قلعه تراکتور با تکرار درخشش شیخ/ پرواز چارتر استقلال به صدر از تبریز

لیگ برتر فوتبال| فروپاشی قلعه تراکتور با تکرار درخشش شیخ/ پرواز چارتر استقلال به صدر از تبریز
دیدار دو تیم تراکتور و استقلال با برتری قاطع آبی‌پوشان تهرانی به اتمام رسید.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار تبریز به مصاف یک‌دیگررفتند که این دیدار جذاب درنهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود میهمان تهرانی به اتمام رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تراکتوری‌ها پس از شکست مقابل صنعت‌نفت، کمی به مدار حفظ امتیاز بازگشته بودند اما این روند در تقابل حساس عصر دوشنبه ادامه نیافت تا این استقلال باشد که فاتح مهم‌ترین نبرد هفته لقب می‌گیرد. تبریزی‌ها در شرایطی که به پیروزی در این دیدار خانگی برای صعود به رده‌های بالایی جدول امیدوار بودند، حریف امیرارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته نشدند تا مثلث هجومی استقلال زهرش را بریزد.

,

شیخ دیاباته که سال گذشته در نخستین دیدارش در استادیوم یادگار به هت‌تریک دست زده بود، روند خوب گلزنی‌هایش در شهر تبریز را ادامه داد تا موتور لیگ بیستم را نیز با گلزنی در همین استادیوم و مقابل تراکتور آغاز کرده باشد.

,

تراکتوری‌ها اما پس از گل سوم تیم استقلال روی دروازه این تیم فشار آوردند و توسط عباس‌زاده هم به گل نخست خود رسیدند، اما این تک گل برای بازگشت کافی نبود.

,

اشتباه عجیب مسعود شجاعی که به‌عنوان بازیکن-سرمربی در این دیدار فیکس بازی می‌کرد نیز در گل اول استقلالی‌ها بی‌تاثیر نبود اما در ادامه کار هم تیم تراکتور در ساختن و پرداختن موقعیت روی دروازه رشید مظاهری ناکام جلوه کرد تا استقلال به تنهایی به صدر جدول برسد.

,

هفته یازدهم لیگ برتر - دوشنبه: ۹۹/۱۰/۲۹ - ساعت ۱۴:۳۰
استادیوم: یادگار امام تبریز - بدون تماشاگر
داور: بیژن حیدری - کمک‌ها: حسن ظهیری و یعقوب حجتی؛ داور چهارم: محمدرضا مدیرروستا - کمک داوران پشت دروازه: کوپال ناظمی و مرتضی منصوریان - ناظر داوری: حسن کامرانی‌فر.

,
,
,

تراکتور ۱
گل: محمد عباس‌زاده (۸۰)

, تراکتور ۱, تراکتور ۱,
,

استقلال ۳
گل: شیخ دیاباته (۳۸-۶۵) - مهدی قایدی (۶۰)

, استقلال ۳, استقلال ۳,
,

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، میثم تیموری(61 - احسان حاج‌صفی)، وفا هخامنش، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی (72 - اشکان دژاگه)، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، سعید مهری (72 - محمد قادری)، مهدی تیکدری، مسعود شجاعی و محمد عباس‌زاده.

,

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند (69 - سیاوش یزدانی)، محمد دانشگر، محمد نادری(87 - متین کریم‌زاده)، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان (74 - فرشید اسماعیلی(86 - بابک مرادی))، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه