اخبار داغ

تقدیر رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب از خیرین شهرستان

تقدیر رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب از خیرین شهرستان
در پی کمک های سخاوتمندانه خیرین به ایتام و خانواده های بی سرپرست، رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب از خیرین شهرستان تقدیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد بیگزاده در گفتگو با خبرنگار اسلام آباد خبر، اظهارداشت: طی هماهنگی به عمل آمده با یکی از خیرین ۱۲ میلیون تومان برای مسکن یکی از مددجویان روستایی شهرستان اسلام آبادغرب هزینه شد.

  وی افزود: همچنین یکی از خیرین هزینه خرید کلیه لوازم منزل دو خانوار از خانواده های بی سرپرست شهرستان که در حال ساخت منزل هستند را تقبل کرده است.
 
 رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب در بخش دیگری از سخنان خود از اهدای ۱۰میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین این شهرستان خبر داد.

 بیگزاده گفت: فرزندان محسنین افراد مددجویی هستند که پدر به عنوان سرپرست خانواده توان تامین هزینه های زندگی را برای آنان ندارد.

 وی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از طرح اکرام، ایتام و محسنین این نهاد گفت: در همین راستا از طرف یکی از خیرین شهرستان مبلغ ۱۰میلیون تومان برای کمک به ایتام اهدا شد.

  رئیس کمیته امداد حمیل ضمن تقدیر از خیرین ابراز امیدواری کرد: با کمک‌ها و حمایت‌های خیرین نیک اندیش و اعتبارات امداد شاهد کمک های بیشتر در جهت رفع مشکلات مادی نیازمندان خصوصاً خانوارهای ایتام و محسنین باشیم.

گفتنی است؛ خیرین شهرستان پیش از این با اهدای جهیزیه و وسایل گرمایشی از طریق کمیته امداد به یاری محرومان جامعه شتافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آباد خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه