اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی استان البرز:

بارش برف و سقوط بهمن از چهارشنبه در البرز پیش بینی می شود/ زنجیر چرخ و وسائل گرمایشی؛ شرط عبور از جاده های کوهستانی

بارش برف و سقوط بهمن از چهارشنبه در البرز پیش بینی می شود/ زنجیر چرخ و وسائل گرمایشی؛ شرط عبور از جاده های کوهستانی
آرش بهاروند احمدی گفت: ورود سامانه ناپایدار بسیار سرد به منطقه مرکزی البرز از اواخر روز چهارشنبه و فعالیت آن تا اواخر وقت پنج شنبه با بارش شدید برف و وزش باد شدید و لحظه ای همراه خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل هواشناسی استان البرز امروز دوشنبه در تشریح آخرین وضعیت هوا، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: ورود سامانه ناپایدار بسیار سرد به منطقه مرکزی البرز از اواخر روز چهارشنبه و فعالیت آن تا اواخر وقت پنج شنبه با بارش شدید برف و وزش باد شدید و لحظه ای همراه خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
آرش بهاروند احمدی کاهش 10 درجه ای دما، کولاک برف و یخبندان و مه آلودگی را از دیگر پدیده های جوی سامانه مذکور دانست و افزود: این سامانه سراسر آسمان البرز را در برخواهد گرفت و موجب کاهش میدان دید، لغزندگی و اختلال در تردد جاده ها، سقوط بهمن در ارتفاعات و جاده های کوهستانی می شود.
,
 
,
وی اظهار داشت: شهروندان البرز باید از توقف در دامنه کوه ها به دلیل سقوط بهمن و بارش برف خودداری کنند و صرفه جویی در مصرف نهاده های انرژی توصیه ما به مردم است، همچنین با توجه به شرایط جوی از هرگونه صعود به ارتفاعات و قلل البرز مرکزی جدا خودداری شود.
,
 
,
مدیرکل هواشناسی استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه هر گونه فعالیت بتن ریزی در زمان فعالیت سامانه باید متوقف شود، تصریح کرد: رانندگان باید زنجیر چرخ، وسائل گرمایشی و ارتباطی مناسب حین گذر از جاده های کوهستانی به همراه داشته باشند.
 
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه