اخبار داغ

تحریم آستان قدس رضوی به دلیل موفقیت‌هایش در جهان اسلام است

تحریم آستان قدس رضوی به دلیل موفقیت‌هایش در جهان اسلام است
یک استاد ارتباطات و بین‌الملل با اشاره به اینکه دشمن در شرایط کنونی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است، گفت: یکی از راهکارهای دشمن در این راستا ضعیف کردن نهادهای مؤثر در جهان اسلام از جمله آستان قدس رضوی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛چند روز قبل نام آستان قدس رضوی و تولیت این آستان در فهرست تحریم‌های جدید آمریکا قرار گرفت. اقدامی که نشان دهنده ترس و احساس خطر استکبار از این نهاد معنوی و فعالیت‌های آن است.

آمریکا دنبال نابودی جمهوری اسلامی است و به هر نهادی که در کشور موفق باشد ضربه می‌زند

فواد ایزدی از اساتید ارتباطات و بین‌الملل در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تحریم مجموعه آستان قدس رضوی از سوی آمریکا اظهار داشت: هدف آمریکا از همان ابتدای پیروزی انقلاب، سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هست. بنابراین به دنبال ضربه زدن به هر نهادی است که به لحاظ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به نوعی سبب تقویت و پیشبرد کشورمان می‌شود.

مضجع امام رضا (ع) قطب مذهبی شیعیان جهان است

وی ادامه داد: آستان قدس رضوی در حوزه‌های مختلف یک نهاد فعال است و تحریم آن از سوی استکبار جهانی جای تعجب و سؤال ندارد. مضجع شریف امام رضا (ع) قطب مذهبی کشورمان است و شیعیان از سراسر جهان به حضرت ارادت ویژه دارند و برای زیارت و پابوسی به مشهد مقدس سفر می‌کنند، همچنین این آستان فعالیت‌های گسترده و موفقی در جهان اسلام دارد لذا یکی از دلایل تحریم همین جهانی بودن آستان قدس رضوی است.

آمریکا به دنبال از بین بردن عقاید مذهبی مردم است

وی بیان داشت: آمریکا به این باور رسیده که یکی از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی و ثبات و پیشرفت ایران همین عقاید مذهبی ملت است، از این رو به دنبال از بین بردن عقاید و افکار مذهبی مردم است.

در جنگ اقتصادی نهاد‌های موفق اقتصادی هدف قرار می‌گیرند

ایزدی با اشاره به پیشرفت آستان قدس رضوی در عرصه اقتصادی ادامه داد: یکی دیگر از دلایل تحریم مجموعه آستان قدس رضوی فعالیت‌های اقتصادی این مجموعه و رسیدن به خودکفایی در عرصه‌های مختلف است و از طرفی دشمن در شرایط کنونی از جنگ اقتصادی برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کند و به دنبال نابودی نهادهای مؤثر اقتصادی در کشورمان است. لذا درصدد تحریم این مجموعه برآمده است.

باید شیعیان جبهه‌ای برای مقابله با این اقدامات آمریکا تشکیل دهند

وی در پایان خواستار تشکیل جبهه‌ای از دوست‌داران اسلام و تشیع در برابر این اقدام آمریکا شد و افزود: آستان قدس رضوی باید به لحاظ رسانه‌ای و اطلاع رسانی نسبت به این اقدام آمریکا قوی عمل کند و تمام جوامع شیعی را نسبت به این قضیه بیدار و حساس کند تا با انسجام جبهه خودی تحریم آمریکا بی اثر شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
, مضجع امام رضا (ع) قطب مذهبی شیعیان جهان است,
,
,
,
, آمریکا به دنبال از بین بردن عقاید مذهبی مردم است,
,
,
,
, در جنگ اقتصادی نهاد‌های موفق اقتصادی هدف قرار می‌گیرند,
,
,
,
, باید شیعیان جبهه‌ای برای مقابله با این اقدامات آمریکا تشکیل دهند,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه